تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 40709

ضرورت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در هلال احمر

ضرورت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در هلال احمر

معاون جمعیت هلال احمر تاکید کرد ضرورت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در هلال احمر ایسنا/کرمان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر بر ضرروت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیر..

معاون جمعیت هلال احمر تاکید کرد

ضرورت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در هلال احمر

ضرورت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در هلال احمر

ایسنا/کرمان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر بر ضرروت به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص در جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

«محراب شریفی سده» در جلسه هیئت مدیره استان کرمان اظهار کرد: حفظ و ارتقاء جایگاه هلال احمر در سطح ملی و بین المللی از اهداف بسیار مهم این نهاد مردمی است.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل بسیار خوب جمعیت هلال احمر با مجلس، دولت و سایر نهادها افزود: در سال گذشته اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اطلاع رسانی گسترده و ارتباط موثر با سایر خبرگزاری ها، اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر را به خوبی به همگان معرفی کرد و این مهم در جذب اعتماد آحاد جامعه بسیار تاثیرگذار است.

شریفی به کارگیری تکنولوژی نوین و نیروی انسانی متخصص را از موضوعات بسیار مهم هر نهادی عنوان کرد و گفت: در حوزه معاونت توسعه منابع انسانی حفظ شاکله جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است که درصدد جذب نیروی علمی و فنی در سال جدید هستیم.

وی با اشاره به اینکه آیین نامه استخدامی جمعیت هلال احمر به صورت مستقل در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: تولید محتوا، نیروی متخصص و کادرسازی خوب در سازمان های مختلف جمعیت هلال احمر از اهداف بسیار مهم است.

معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در سال گذشته شیوع کرونا و تحریم باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای جمعیت هلال احمر شد، افزود: در سال گذشته ۵۰ دستگاه خودروی نجات ساخت ایران با هدف حمایت از تولید داخلی خریداری و در اختیار استان ها قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، وی با اشاره به خریداری هلی کوپتر از کشور روسیه اظهار کرد: درصدد تامین و خریداری ۹۰۰ خوردوی آمبولانس برای استان ها هستیم.

شریفی با اشاره به تقویت انبارهای امداد و نجات بیان کرد: در سال گذشته قریب ۴۰ هزار چادر خریداری و در انبارهای امداد و نجات توزیع شد و همچنین در سال جاری نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سایر اقلام ضروری مانند پتو، موکت و وسایل گرمایشی نیز خریداری و توزیع شده، تصریح کرد: اکنون وضعیت انبارهای امداد و نجات باتوجه به کمبود بودجه و اعتبارات در وضعیت قابل قبولی است.

شریفی با اشاره به اقدامات کاربردی و موثر در خصوص موقوفات جمعیت هلال احمر گفت: در حوزه تدارکات پزشکی نیز تحولات بسیار خوبی صورت گرفته است.

«رضا فلاح» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به عدم تقارن نیروی پرسنل ورودی و خروجی بیان کرد: با توجه به بازنشستگی طیف گسترده ای از پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان در سال های آتی با کمبود نیروی انسانی روبه رو خواهیم شد.

وی با اشاره اینکه استان کرمان ۱۱ درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده، افزود: در طی سه سال گذشته مراکز مختلف معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی توسعه، بهبود و بروز رسانی شده است اما با کسر پنج درصد ذخیره احتیاطی از منابع درآمد مراکز درمانی و داروخانه ها در استان دچار مشکل شده ایم.

فلاح با اشاره به اینکه فعالیت های حوزه امداد و نجات و آموزش های همگانی معرف جمعیت هلال احمر است، بیان کرد: تکمیل و تجهیز بخش های مختلف مرکز کشوری آموزش های تخصصی کرمان مکان بسیار مناسبی برای جمعیت هلال احمر در برگزاری دوره های متعدد و تخصصی ملی و بین المللی خواهد شد.

وی با اشاره به بیشترین تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر کرمان با بنگاه های اقتصادی استان در سطح کشور تصریح کرد: در چهار سال گذشته تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان از کمک های مالی این بنگاه ها در اجرای برنامه های مختلف امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.