تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۱۱
کد خبر : 69553

ضربه بزرگ جنگ روسیه با اوکراین به اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپ

ضربه بزرگ جنگ روسیه با اوکراین به اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپ

ضربه بزرگ جنگ روسیه با اوکراین به اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپجنگ روسیه با اوکراین ابعاد وسیع‌تری به خودش گرفته است. خبر رسیده که واردات اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپ به ایالات متحده لغو شده اس..

ضربه بزرگ جنگ روسیه با اوکراین به اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپ

جنگ روسیه با اوکراین ابعاد وسیع‌تری به خودش گرفته است. خبر رسیده که واردات اتومبیل های یواز پاتریوت و پیکاپ به ایالات متحده لغو شده است!

برماخ (Bremach)، شرکت وارد کننده اتومبیل‌های آفرودی UAZ (یک شرکت تولیدکننده خودرو در روسیه) به ایالات متحده، اعلام کرده است که به خاطر مسائل پیش آمده واردات این اتومبیل‌ها را به حالت تعلیق درآورده است. وب‌سایت رسمی برماخ آمریکا در بیانیه‌ای رسمی آورده است که «بنا به دلایلی قابل درک، فعالیت‌های برماخ به حالت تعلیق درآمده و مبالغ دریافت شده از مشتریان به آن‌ها استرداد داده خواهد شد».

این یعنی تمام کسانی که اتومبیل SUV برماخ ۴×۴ را سفارش داده‌اند، ۱۰۰ دلار خود را پس خواهند گرفت و پیش‌سفارش‌های آن‌ها تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود. بدیهی است به دنبال تحریم‌های ایالات متحده و اعضای اتحادیه اروپا که باعث انزوای دولت روسیه می‌شود، امکان واردات خودرو یا هیچ قطعه‌ی دیگری از این کشور وجود نخواهد داشت.

برماخ از دهه ۵۰ میلادی در ایتالیا مشغول توسعه کامیون، شاسی نردبانی و پیشرانه‌ها در ایتالیا بوده است و شاخه آمریکایی آن در سال ۲۰۱۰ در نوادا راه اندازی شد. پیش از واردات اتومبیل های یواز، این شرکت روی پیشرانه‌های هیبرید، الکتریکی و سلول سوختی کار می‌کرد؛ هرچند نتیجه‌ی آن به تولید یک اتومبیل ختم نشد.

خودرو شاسی بلند برماخ ۲۰۲۲ ۴×۴ که نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی پاتریوت با پیشرانه مختص بازار ایالات متحده است، در دسامبر سال ۲۰۲۰ معرفی شد و در نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۲۱ به معرض نمایش عموم درآمد. این خودرو به یک پیشرانه ۲.۷ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۵۰ اسب بخار، جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و سیستم ۴×۴ الکترونیکی مجهز است.

انتظار می‌رفت این شاسی بلند روسی امسال با قیمت پایه ۲۶ هزار و ۴۰۵ دلاری وارد بازار شود. قرار بود این SUV در کارخانجات برماخ در جنوب کالیفرنیا مونتاژ شود. ولی با توجه به وضعیت به وجود آمده و انزوای جهانی روسیه، واردات اتومبیل های یواز به آمریکا متوقف شده است و تا زمانی که شرایط به گذشته باز نگردد، بعید است که این واردات از سر گرفته شود.

منبع :carscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.