تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 74353

صندلی غذای کودک و نوزاد

صندلی غذای کودک و نوزاد

صندلی غذای کودک را جزو اولین گزینه‌های لیست سیسمونی نوزاد خود قراردهید؛ چراکه این وسیله در مراحل نگهداری از کودک بسیار بسیار کاربردی خواهد بود. این یک حقیقت بارز است که مادران می‌بایست حداقل از بدو تولد تا دوسالگی لوازمی را در اختیار داشته باشند تا به ایشان در کنترل و محافظت از کودک کمک …

صندلی غذای کودک را جزو اولین گزینه‌های لیست سیسمونی نوزاد خود قراردهید؛ چراکه این وسیله در مراحل نگهداری از کودک بسیار بسیار کاربردی خواهد بود. این یک حقیقت بارز است که مادران می‌بایست حداقل از بدو تولد تا دوسالگی لوازمی را در اختیار داشته باشند تا به ایشان در کنترل و محافظت از کودک کمک کند. صندلی غذاخوری کودک نیز یکی از بهترین لوازمی است که با مزیت‌هایی که دارد، می‌تواند برای کودک و مادر مفید واقع شود. البته می‌بایست پیش از خرید اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های بهترین صندلی غذا مخصوص کودک داشته باشید تا در زمان خرید انتخاب درستی را تجربه کنید. این مقاله به شما در انتخاب و خرید بهترین صندلی غذای کودک کمک خواهد کرد، پس ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال نمائید.

کاربردهای ویژه صندلی غذای کودک را بدانید!

صندلی غذای مخصوص کودک یکی از آن دست لوازمی است که حتی پزشکان نیز خرید آن را توصیه می‌کنند. این صندلی برای کودک از ۶ الی ۸ ماهگی کاملاً مناسب می‌باشد و از آنجا دقیقا از همین سنین کودک می‌بایست غذای کمکی نیز مصرف کند، این صندلی بسیار پرکاربرد خواهد بود. نشستن کودک روی صندلی غذاخوری به مادر این امکان را می‌دهد که بهتر و راحت‌تر به کودک غذا بدهد. همچنین این شیوه غذا دادن به نوزاد به تعادل او در نشستن کمک خواهد کرد. از طرفی استفاده از این صندلی تا ۲ سالگی نیز به راحتی میسر می‌باشد و در سنینی که کودک به جهت بازیگوشی از غذاخوردن غفلت می‌ورزد بسیار مناسب می‌باشد. پس با قاطعیت می‌توان گفت، خرید صندلی غذای نوزاد الزامی است.

نکات طلایی خرید صندلی غذاخوری برای کودک

مسلماً شما مایلید صندلی غذایی را برای کودک خود خریداری کنید که طول‌عمر بالایی داشته باشد و تا پایان دو سالگی برای او مناسب باشد. یک صندلی غذای نوزاد می‌بایست از فاکتورهای خاصی برخوردار باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر آن را خریداری نمائید. برخی از مهم‌ترین نکات برای یک انتخاب عالی در خرید صندلی غذا عبارت هستند از:

صندلی غذای کودک و نوزاد

  1. صندلی می‌بایست بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده باشد و از نشان سلامت برخوردار باشد تا ایمنی آن تضمین شود.
  2. جنس بدنه صندلی باید از آلیاژ قوی ساخته شده باشد تا تحمل وزن کودکان چاق را نیز داشته باشد. همچنین در طراحی بدنه می‌بایست صندلی دارای نشیمنی راحت و تکیه گاه مناسب باشد تا کودک احساس راحتی نماید.
  3. بهتر است در انتخاب خود دقت کنید تا از برندی خرید کنید که در طراحی از خلاقیت نیز استفاده کرده باشد. به بیان ساده‌تر صندلی غذای کودک می‌بایست برای کودک جذابیت داشته باشد تا کودک به نشستن بر آن ترغیب شود.
  4. محافظ صندلی را چک کنید تا زمانی که کودک را بر روی آن می‌نشانید از سلامت کودک بر روی صندلی اطمینان خاطر داشته باشید.

بدون شک با توجه به موارد فوق می‌توانید با خیالی آسوده خرید نمائید، البته بهتر است در انتخاب یک برند معتبر نیز دقت کنید. به عبارت ساده‌تر اگر برای خرید محصولات برندی معتبر را انتخاب کنید، دیگر جای نگرانی برای موارد فوق وجود نخواهد داشت.

قیمت صندلی غذاخوری کودک چقدر است؟

اگر برای خرید صندلی غذای کودکتان اقدام کنید، متوجه خواهید شد که این ابزار کاربردی توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه شده است. به همین جهت تعیین قیمت خرید این نوع صندلی نیز بسته به برند تولیدکننده و قابلیت‌هایی که دارد، متغییر می‌باشد. از آنجا که صندلی غذا برای کودکان فوائد بسیاری داشته و به نحوه غذا خوردن ایشان کمک شایان توجهی خواهد کرد، به هیچ‌وجه نباید بخاطر هزینه خرید آن را از لیست خرید سیسمونی حذف نمائید. یک راهکار عالی برای مدیریت هزینه‌های خرید سیسمونی آن است که می‌توانید خرید صندلی کمی به تاخیر بیندازید. از آنجا که نوزاد از ۶ یا ۸ ماهگی توانایی بلغ غذای کمکی و نشستن در مدت زمان مشخص را دارد، شما می‌توانید صندلی غذای کودک را پس از پنج ماهگی کودکتان خریداری نمائید. به این شیوه از فشار مالی در زمان خرید سیسمونی نیز کاسته می‌شود، از طرفی یک صندلی را می‌توانید برای فرزندان دوم و سوم خود نیز مورد استفاده قرار دهید. پس این خرید کاملاً مقرون به صرفه و مفید خواهد بود.

صندلی غذای کودک و نوزاد

آشنایی با بهترین برندهای صندلی غذای کودکان

بهتر است برای خرید بهترین صندلی برای کودکتان برندهای مشهوری که محصولات باکیفیت تولید و ارائه می‌کنند، بشناسید تا با یک انتخاب درست صندلی راحت و ایمن برای فرزندتان خریداری نمائید. از جمله مدل‌ها و برندهایی که بر اساس استانداردهای جهانی صندلی غذای کودک را تولید و عرضه نموده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی غذای تاب شوی برند مامالاو
  • صندلی غذای happy time برند ببکو
  • صندلی غذای نیکا برند بیبی مک
  • صندلی غذای طرح حیوانات برند زوبی
  • صندلی غذای سویل
  • صندلی غذای کیوت برند دلیجان و…

قیمت هر یک از انواع صندلی غذای کودک فوق بسته به یک یا چند منظوره بودن آن متفاوت می‌باشد. بنابراین می‌بایست برای استعلام قیمت یک فروشگاه مطمئن را انتخاب نمائید که محصولات را به صورت اصل ارائه کند. بدون شک آپشن‌های خاص صندلی‌ها می‌توانند موجب تحریک اشتهای کودک و علاقمندی او به غذاخوردن شوند، پس در انتخاب خود دقت نمائید تا یک صندلی جذاب را خریداری کنید.

از فروشگاه بدو نی نی آنلاین خرید کنید!

صندلی غذای کودک و نوزاد

تفاوتی ندارد که شما در کدام استان کشور سکونت دارید؛ چراکه فروشگاه سیسمونی بدو نی نی با راه‌اندازی یک سایت تخصصی امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این فروشگاه که توسط یک تیم متخصص راه‌اندازی و مدیریت می‌شود، با هدف گسترش بازار فروش و خدمات رسانی بهتر به مشتریان ایجاد شده و تمامی محصولات برای مشتریان ارسال خواهد شد. لازم است بدانید که فروشگاه بدو نی نی امکان مرجوعی کالا تا سه روز را نیز دارد تا بتوانید با خیالی آسوده از آن خرید نمائید. این سایت تخصصی که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد، روشی سریع و عالی برای خرید صندلی غذای کودک و سایر تجهیزات سیمونی به شمار می‌رود.

همچنین لازم است بدانید که در این سایت سیسمونی فروشی برخی از محصولات با تخفیفات ویژه فروخته می‌شوند و حتی امکان پرداخت هزینه‌های بالای ۴۰۰ هزار تومان در محل نیز وجود دارد. پس همین حالا روی لینک http://bodonini.com کلیک کنید تا به دنیایی از لوازم سیسمونی و صندلی غذای کودک متنوع دسترسی پیدا کنید. به طور قطع تجربه خرید از بدو نی نی همیشه به یاد شما خواهد ماند….

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.