تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 596034

صحبت‌های تند حمید درخشان علیه استقلالی‌ها!

صحبت‌های تند حمید درخشان علیه استقلالی‌ها!

صحبت‌های تند حمید درخشان علیه استقلالی‌ها! به گزارش منیبان، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی جذاب و یک طرفه موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان

صحبت‌های تند حمید درخشان علیه استقلالی‌ها!

به گزارش منیبان، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی جذاب و یک طرفه موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان باشد و با خیال آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران بروند. حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: شاهد یک بازی با کیفیت، قشنگ و کاملا متقاوت از پرسپولیس بودیم. شاگردان گل محمدی شاید بگویم بهترین نمایش خود را در این مدت ارائه دادند و بدون هیچ حرف و حدیثی پیروزی ارزشمندی را برابر یکی از تیم های خوب لیگ بدست آوردند. حالا همه چیز در هفته پایانی در دستان خود پرسپولیس است و می تواند قهرمان شود.

وی در مورد بازی حساس پرسپولیس با نساجی در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مطمئنا کار سختی را در پیش خواهد داشت. اگر چه سپاهان هفته بعد باید به مصاف مس کرمانی برود که هر لغزش کوچکی می تواند سقوط این تیم را در پی داشته باشد اما با توجه به شرایطی که پیش روی پرسپولیس است و برگزاری بازی در قائمشهر به نظرم پرسپولیس به مراتب کار سخت تری را نسبت به سپاهان دارد. پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی پرسپولیس و دخالت عوامل بیرونی در این موفقیت که توسط برخی از اعضای باشگاه سپاهان و استقلال مطرح شده، گفت : استقلال را که باید به کل فراموش کرد. همیشه عذر و بهانه دارند. حالا که دست آنها به جام نمی رسد زمین و زمان را مقصر می کنند بلکه آرام شوند. کوچکترین توجهی هم نباید به حرف های آنها داشت چرا که به دنبال حاشیه سازی هستند. اما در مورد سپاهان هم آنها صدرنشین بودند ولی از پس تیم خوب ملوان بر نیامدند دیگر این عذر و بهانه ها چیست. بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس نباید کوچکترین توجه ای به این صحبت ها داشته باشند. سرنوشت قهرمانی در دستان آنها است. این جام زحمت یک فصل طاقت فرسا و پر فراز و نشیب است و به هر قیمتی شده است با چنگ و دندان باید مقابل نساجی به پیروزی برسند. درست است پرسپولیس کار دشواری را دارد اما این تیمی که من میبینم هر غیرممکنی را می تواند ممکن کند.

درخشان در خصوص قرعه تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا نیز اذعان داشت: معتقدم ما در راحت ترین گروهی که می توانستیم انتخاب کنیم قرار گرفتیم و فکر میکنم کادرفنی تیم ملی اکنون این فرصت را دارد تا از این بازی ها به عنوان دیدارهای تدارکاتی بهره ببرد تا همهانگ تر شود و در مراحل بالاتر موفق شود. ما بازیکنان خوب و آزموده ای را در اختیار داریم که در سطح اول اروپا بازی می کنند و عملکرد قابل قبولی داشتند. تیم ملی شانس بالایی برای کسب موفقیت دارد اما نباید فراموش کنیم در مراحل بالاتر تیم های قوی چون ژاپن، کره جنوبی و استرالیا حضور دارند که کار را برای ما مطمئنا سخت خواهند کرد.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.