تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 57671

شینگل سقف شیبداری متفاوت

شینگل سقف شیبداری متفاوت

پوشش سقف شینگل رایج ترین نوع پوشش سقف شیبدار یا همان شیروانی میباشد که در کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی سالهاست که مورد استفاده قرار میگرفته است و امروزه پوشش سقف شینگل یکی از پرطرفدارترین محصولات پوشش سقف شیبدار در دنیا به حساب می آید. در سال های اخیر در ایران هم بسیار طرفدار پیدا …

پوشش سقف شینگل رایج ترین نوع پوشش سقف شیبدار یا همان شیروانی میباشد که در کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی سالهاست که مورد استفاده قرار میگرفته است و امروزه پوشش سقف شینگل یکی از پرطرفدارترین محصولات پوشش سقف شیبدار در دنیا به حساب می آید. در سال های اخیر در ایران هم بسیار طرفدار پیدا کرده است، در کشورهای آمریکا و کانادا ۱۰۰ سال است که از پوشش سقف شینگل استفاده میشود. ساختار این پوشش از مشتقات نفت، سیلیس و لایه‌های گوناگون تشکیل شده است.

…….  برای دیدن مدرن ترین سقف های شینگل تنها کافیست کلیک کنید  …….

انواع شینگل در دو بخش تک لایه و دو لایه تولید میشود و یکی از متداول ‌ترین و پرمصر‌ف ‌ترین پوشش‌های سقف شیبدار که در اصطلاح عامه به آن سقف شیروانی شینگل نامیده می شود و ماده اصلی به کار رفته در تولید شینگل قیر طبیعی با کیفیت بالا میباشد ، لایه میانی شینگل از نوعی فایبرگلاس با مقاومت در برابر ترک خوردگی است که در قیر اشباع شده است و نهایتاً سطح روی تایلهای شینگل از جنس سنگ ریزه با رنگ طبیعی میباشد.

 

محبوبیت شینگل جهانی است

این نسل جدید پوشش که در دنیا محبوبیت زیادی دارد و با گسترش فراوانی روبرو است، علاوه بر محافظت ساختمان در برابر عوامل جوی، طرح و رنگ های مختلفی دارد و در جنس های متنوعی به بازار ارائه میشود. این تنوع محصولی که به حدود ۶۰ نوع میرسد به جلوه و زیبایی ساختمان کمک شایانی میکند. و این مدل سقف به راحتی بر روی سقف های شیبدار قابل نصب و اجرا است. همچنین با نصب این نوع سقف شیبدار دیگر نگران چکه کردن سقف و یا نم دادن آن نخواهید بود، چرا که  این مدل سقف از قابلیت آب بند شدن به طور کامل برخوردار می باشد.

این محصول برای سقف های شیبدار با شیب ۳۰% به بالا کاملاً ایده آل است و برای پوشش دیوارهای عمودی نیز کاربرد دارد. از دیگر مزایا و قابلیت های سقف شینگل وزن سبک آن است به طوری که وزن آن نسبت به انواع دیگر سقف های شیبدار ۷۰% است. بنابراین فشار زیادی را بر روی بنا و ویلا وارد نخواهد کرد. شینگل به صورت شیت هایی یک متر در ۳۲ سانت میباشد که هر ۲۲ شیت در یک پک قرار میگیرد و ۳ متر مربع پوشش کامل شامل اورلب هم میشود میدهد. هر ۲۲ شیت که در یک پک هست را اصطلاحا یک بندیل می گویند هر ۴۵ بندیل ۱۳۵ متر مربع پوشش میدهد که یک پالت را تشکیل میدهد. نمایی که شینگل از یک سقف شیبدار به بیننده میدهد نمایی سایه روشن و سه بعدی میباشد.

آشنایی با برند های سقف شینگل

پوشش سقف شینگل دارای کیفیت های مختلفی با توجه به کشور وارد کننده می باشند در حال حاضر در ایران سه نوع شینگل وارد می شود پوشش سقف شینگل آمریکای ، پوشش سقف شینگل کانادایی و پوشش سقف شینگل ترکیه ایی که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و کیفیتهای متفاوتی دارند. و تمامی آنها دارای رنگ بندی های مختلف و متنوع بنا به سلیقه مشتری وارد میشود.

……  برای آشنایی با بروز ترین سقف های شیبدار در ایران کلیک کنید  ……

شینگل آمریکایی

شینگل یکی از پرکاربردترین پوشش های بام در آمریکا می باشد. برای ۲۰ تا ۵۰ سال قابل استفاده بوده و در برخی مواقع قابل بازیافت می باشند. شینگل آسفالتی برای اولین بار در سال ۱۹۰۱ در امریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا با استفاده از مواد ارگانیک و یا تکه های پارچه ای پنبه ای اجرا می شد و پس از مدتی به علت بالا رفتن هزینه مواد اولیه از پشم و در ادامه از چوب نیز استفاده می شد در نهایت با پیشرفت تکنولوژی و آزمایش های موسسات تحقیقات مختلف، فایبرگلاس در سال ۱۹۶۰ به عنوان بهترین شینگل از نظر مقاومت شناخته شد و از سال ۱۹۹۰ شینگل آسفالتی به شکل کنونی مورد استفاده قرار می گیرد. شینگل آمریکا دو لایه و به نام کمبرنج وارد ایران میشود.

شینگل ترک

شینگل پس از آن که در آمریکا تولید شد و به بهره برداری انبوه رسید ، در دنیا مورد استفاده قرار گرفت و طرفداران بسیاری پیدا کرد . کم کم و با گذران زمان سقف شینگل ترکیه هم به جهان معرفی شد و مورد استفاده تعداد زیادی از مردم در جهان برای ایجاد سقف خانه ، ویلا یا آلاچیق هایشان قرار گرفت. شینگل ترک هم مانند دیگر شینگل ها دارای رنگ بندی های متنوع و در طرح های چند ضلعی( لانه زنبوری) در بازار موجود میباشد.

……  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کار شناسان ما در شرکت پارس  موگر در ارتباط باشید  ……

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.