تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 8466

شیراندامی به خاک سپرده شد

شیراندامی به خاک سپرده شد

شیراندامی به خاک سپرده شد مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی با حضور چهره‌های هنری از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز دوشنبه ۱۴ بهمن مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی الله شیراندامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو از مقابل خانه هنرمندان ایران با تأخیر به دلیل رسیدن پیکر این هنرمند فقید، برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، قطب‌الدین صادقی، ایرج راد، اکبر زنجانپور، علیرضا شجاع‌نوری، رضا بابک، خسرو احمدی، علی پویان، حبیب اسماعیلی، محمد ابراهیمیان، اصغر همت، حمیدرضا قطبی، بیژن افشار، شکرخدا گودرزی، سعید امیرسلیمانی، سیروس گرجستانی، اسماعیل محرابی، کاظم بلوچی، بیوک میرزایی، کاظم هژیرآزاد، عباس جهانگیریان و مهدی شفیعی حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: زمان به سرعت می‌گذرد و به سرعت بزرگان و عزیزان و یاران پیشکسوت بزرگی را از دست می‌دهیم که جایگزین‌شدنشان دشوار است. افتخارم این است که ۴ سال در دانشگاه..

شیراندامی به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی با حضور چهره‌های هنری از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

شیراندامی به خاک سپرده شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز دوشنبه ۱۴ بهمن مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی الله شیراندامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو از مقابل خانه هنرمندان ایران با تأخیر به دلیل رسیدن پیکر این هنرمند فقید، برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، قطب‌الدین صادقی، ایرج راد، اکبر زنجانپور، علیرضا شجاع‌نوری، رضا بابک، خسرو احمدی، علی پویان، حبیب اسماعیلی، محمد ابراهیمیان، اصغر همت، حمیدرضا قطبی، بیژن افشار، شکرخدا گودرزی، سعید امیرسلیمانی، سیروس گرجستانی، اسماعیل محرابی، کاظم بلوچی، بیوک میرزایی، کاظم هژیرآزاد، عباس جهانگیریان و مهدی شفیعی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: زمان به سرعت می‌گذرد و به سرعت بزرگان و عزیزان و یاران پیشکسوت بزرگی را از دست می‌دهیم که جایگزین‌شدنشان دشوار است. افتخارم این است که ۴ سال در دانشگاه هنرهای زیبا با استاد شیراندامی همکلاسی بودم. تمام کسانی که با این بزرگمرد همکلاس بودند، خاطرات زیادی در زمینه وقت‌شناسی، کمک هنری برای شناخت بهتر و بالاتر از هنر و همراهی با جوانان دارند.

رضا بابک بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون نیز دیگر سخنران مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی بود که سخنان خود را با قرائت این شعر آغاز کرد: «تو یگانه‌ای در انبوه آدمک‌ها، تو را می‌شناسم، رنگ و بویت را، خلق و خویت را، شکل و شمایلت را، سلام ساقی سرمست.

ولی‌الله شیراندامی درگذشتسلیمان "مختارنامه" روز دوشنبه تشییع می‌شود

پس از این سخنان، حاضران در مراسم پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی را به سمت خانه ابدی، تشییع کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.