تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 62308

شیبا اینو به متاورس وارد می‌شود؛ منتظر رشد انفجاری شیبا باشیم؟

شیبا اینو به متاورس وارد می‌شود؛ منتظر رشد انفجاری شیبا باشیم؟

شیبا اینو به متاورس وارد می‌شود؛ منتظر رشد انفجاری شیبا باشیم؟توکن‌های متاورس طی هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال به رشد چشمگیری دست پیدا کردند و اکنون نیز خبرها از ورود شیبا اینو به متاورس حکایت دا..

شیبا اینو به متاورس وارد می‌شود؛ منتظر رشد انفجاری شیبا باشیم؟

توکن‌های متاورس طی هفته گذشته در بازار ارزهای دیجیتال به رشد چشمگیری دست پیدا کردند و اکنون نیز خبرها از ورود شیبا اینو به متاورس حکایت دارند، اما آیا رمزارز شیبا رشد انفجاری را تجربه خواهد کرد؟

ارزهای دیجیتالی حوزه متاورس طی چند هفته اخیر رشد قاب توجه‌ای را تجربه کردند و همین موضوع باعث شد تا نگاه بسیاری از فعالان مالی دنیا به این ارزهای دیجیتالی جلب شود. در همین راستا تیم توسعه‌دهنده میم کوین معروف یعنی شیبا اینو نیز به علاقه‌مندان خود اعلام کرد به زودی وارد حوزه متاورس خواهد شد.

شیبا اینو که با نام اختصاری SHIB شناخته می‌شود یک شکل از دارایی دیجیتال بوده که ارز بازار آن به تازگی به ۲۱.۰۳ میلیارد دلار رسیده است و توانسته با سهم ۰.۸۱ درصدی از کل بازار در جایگاه ۱۲ بازار ارزهای دیجیتالی قرار بگیرد. این میم کوین در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۰ نیز موفق شد بالاترین قیمت خود برابر با ۰.۰۰۰۰۸ دلار را تجربه کند که البته اکنون قیمت آن ۵۶.۷۰ درصد پایین‌تر از آن زمان است.

جزئیات ورود شیبا اینو به متاورس

شیبا اینو

طبق اعلام تیم شیبا اینو ویلیام دیوید ولک (William David Volk)، معاون سابق فناوری در کمپانی Activision به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان بازی با ۳۶ سال سابقه به تیم شیبا اینو پیوسته تا بازی‌های NFT از نوع بازی و کسب درآمد (P۲E) این میم کوین را ارتقا دهد. از این رو شیبا اینو می‌تواند با قدرت به حوزه متاورس ورود پیدا کرده و با سایر ارزهای دیجیتالی به رقابت بپردازد.

گفتنی است بازی p۲E جزو بازی‌هایی محسوب می‌شوند که از آنها می‌توان برای کسب درآمد استفاده کرد. در واقع NFTهای بازی‌های این حوزه از مدل کسب‌وکار جدیدی پیروی می‌کنند که قادرند وضعیت فعلی صنعت بازی را ارتقا دهند. در واقع گیمرها در این بازی‌ها هر اقلامی را که به دست می‌آورند به آنها تعلق داشته و می‌توانند با آنها کارهای مختلفی را به انجام برسانند. پرداخت‌ها در این بازی‌ها به شکل ارز دیجیتالی بوده و هر بازی p۲E نیز از توکن بومی خود بهره می‌برد. گیمرها با پیشرفت در این بازی‌ها توکن‌ها بیشتری را کسب خواهند کرد.

از آنجایی که حوزه نوظهور متاورس مورد توجه بسیاری قرار گرفته و همچنین شرکت‌های بزرگی نظیر فیس بوک نیز به آن وارد شدند، احتمالا شیبا با ورود به این حوزه می‌تواند به رشد چشمگیری دست یابد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است حجم بازار متاورس تا سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد، اما چالشی که بنیان‌گذاران شیبا اینو با آن مواجه هستند به موضوع بنیاد ضعیف و دید منفی جامعه ارز دیجیتالی به این رمزارز مربوط می‌شود. در واقع بسیاری آن را به عنوان یک شت کوین (shitcoin) می‌دانند.

شیبا اینو

نمودارها حاکی از آن است تعداد مالکان ارز دیجیتالی شیبا اینو از مرز یک میلیون آدرس نیز فراتر رفته و این موضوع را می‌توان یک اتفاق خوب برای این میم کوین دانست؛ چراکه اکنون افراد بیشتری به آینده این ارز دیجیتالی امیدوارند. نمودار تایم فرم روزانه شیبا از افت ۵۷ درصدی آن طی ۳۰ گذشته حکایت دارد. هم‌اکنون مثلث نزولی این میم کوین نیز در حال تکمیل است. از این رو انتظار می‌رود کف مثلث آن همتراز با محدوده استاتیک معتبر ۰.۰۰۰۰۰۳۱ تا ۰.۰۰۰۰۳۸ باشد، از این رو بر اساس محدوده مناسب تکنیکال و برنامه شیبا برای ورود به متاورس می‌توان گفت این ارز دیجیتالی در آینده روند صعودی را تجربه خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.