تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 66740

شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین یا بایننس کوین؛ کدام ارز دیجیتال پادشاه سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟

شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین یا بایننس کوین؛ کدام ارز دیجیتال پادشاه سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟

شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین یا بایننس کوین؛ کدام ارز دیجیتال پادشاه سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟این روزها که بازار با افت مواجه بوده، بهترین فرصت برای خرید است؛ اما بهترین ارز دیجیتال که در سال ۲۰۲۲ ..

شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین یا بایننس کوین؛ کدام ارز دیجیتال پادشاه سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟

این روزها که بازار با افت مواجه بوده، بهترین فرصت برای خرید است؛ اما بهترین ارز دیجیتال که در سال ۲۰۲۲ می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد کدام است؟

بهترین زمان برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال بابت سرمایه گذاری، همین الآن است. هم اکنون در ابتدای سال جدید میلادی قرار داریم و تمامی پروژه‌های ارزهای دیجیتال برنامه‌های کاری سالانه خود از جمله محصولاتی را که قصد دارند برای جامعه ارز دیجیتال ایجاد کنند، بر پا کرده‌اند. بهترین ارز دیجیتال، پروژه‌ای خواهد بود که تفاوت قابل توجهی را در این صنعت ایجاد کند و تقاضای خودش را بالا ببرد؛ این دقیقاً همان پروژه‌ای است که سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در آن هستند.

در این مطلب لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۲ و اینکه چرا آنها بهترین عملکرد را خواهند داشت برایتان گردآوری کرده‌ایم. تا انتهای این مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

بیتگرت – Bitgert

در واچ لیست‌های سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، بیتگرت بالاتر از اکثر رمزارزها قرار دارد. این ارز یک پروژه ارز دیجیتال بوده که نوید می‌دهد در سال جاری بین دیگر ارزها، بیشترین تحول را در صعنت ارز دیجیتال ایجاد کند. چنین وعده‌ای به این خاطر بوده که تیم بیتگرت در حال حل دو مشکل عمده بلاک چین است؛ قابلیت اطمینان و تراکنش‌های پرهزینه. این بابت حل این مشکلات، یک صرافی متمرکز و بدون گس (GAS) را ایجاد می‌کند.

با بیتگرت، کاربران بلاک چین دیگر با گس فی بالا مشکلی نخواهند داشت، زیرا گس فی صفر خواهد بود؛ علاوه بر این، اخیراً خبری منتشرشده که بیتگرت وارد صنعت متاورس نیز خواهد شد. این خبر بیتگرت را حتی جذاب‌تر از قبل می‌کند. با همچین رویکردهایی، یکی از بهترین رمزارزهای که هم اکنون می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد، بیتگرت است.

سنتسکس – Centcex

برای سرمایه گذارانی که به دنبال یک پروژه رمرارز با رشد غیرقابل توقف هستند، سنتسکس یکی از بهترین پروژه‌ها خواهد بود. هم اکنون دوماه از آغاز عرضه این رمزارز که در نوامبر ۲۰۲۱ رخ داده بود می‌گذرد و با برنامه کاری فوق العاده‌ای که دارد، هزاران سرمایه گذار را به خود جذب کرده و در لیست بهترین ارز دیجیتال قرار دارد. از زمانی که این رمزارز عرضه شده، جامعه آن به سرعت در حال رشد بوده و به ایجاد محصولاتی برای صنعت ارز دیجیتال مشغول است.

این محصولات شامل صرافی‌ها، برنامه‌های استیکینگ، اپلیکشن‌های غیرمتمرکز و بسیاری موارد دیگر است. بزرگترین تفاوت این است که محصولات سنتسکس فوق العاده ایمن هستند و تجربه کاربری پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند. این دقیقاً همان چیزی است که پروژه سنتسکس را منحصر به فرد و طرفدرانش را بی‌شمار می‌کند. صرافی‌های بدون احراز هؤیت مشتری، تنها نمونه‌ای از محصولات پیشه‌روی سنتسکس است. این رمزارز یکی از جذاب‌ترین موردهای سرمایه گذاری بوده که در حال حاضر می‌توان آن را در نظر گرفت.

بهترین ارز دیجیتال

بیت کوین – Bitcoin

امروزه هیچ چیزی در بازار ارزهای دیجیتال وجود ندارد که بتواند بیت کوین را از رسیدن به قیمت صد هزار دلار در سال ۲۰۲۲ باز دارد. قیمت فعلی بیت کوین سی و هشت هزار دلار است، بنابراین، رشد قیمت بیت کوین به رقم پیش بینی شده تا پایان سال جاری به معنای سود و بازدهی کلان برای سرمایه گذارانی است که همین امروز این رمزارز را خریداری می‌کنند. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است باعث روند صعودی بیت کوین در ماه‌های باقی مانده سال ۲۰۲۲ شود و آن را تبدیل به بهترین ارز دیجیتال کند.

عامل اصلی رشد قیمت بیت کوین، افزایش تعداد کسب و کارها در سراسر جهان است که بیت کوین را به عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرند. تعداد این کسب و کارها در حال افزایش بوده و در سال ۲۰۲۲ ممکن است حتی بیشتر شوند. با این حال، مجموع مقررات سازمانهای دولت فدرال تا حد زیادی عاملی در رشد بیت کوین خواهد بود.

اتریوم – Ethereum

اتریوم به عنوان یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال حال حاضر بازار رمزارزها، در بین بهترین پروژه‌های سال ۲۰۲۲ قرار دارد. با جامعه عظیمی که اتریوم در طول سال‌های اخیر برای خود ایجاد کرده و ارزش بازار بسیار بالایی که دارد، می‌تواند در سال ۲۰۲۲ با رشد قابل توجهی مواجه باشد و در لیست بهترین ارز دیجیتال قرار گیرد.. جدای از این امر، اتریوم یکی از پروژه‌هایی است که در حال ارتقاء کل پروتکل‌های خود بوده تا کارآمدتر و رقابت‌پذیرتر شود.

ارتقاء به اتریوم ۲.۰ که از سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد همچنان ادامه داشته و فاز دو آن فعلاً در مرحله باشو (Basho) قرار دارد. این ارتقاء منجر به جذب سرمایه گذاران بیشتر به شبکه اتریوم می‌شود، زیرا اتریوم به یکی از بهترین بلاک‌ چین‌ها تبدیل خواهد شد و مشکلات مقیاس‌ پذیری و امنیتی برطرف می‌شود. بنابراین، خرید اتریوم ممکن است بهترین تصمیمی باشد که سرمایه گذاران می‌توانند امروز بگیرند.

شیبا اینو – Shiba Inu

با روند صعودی بی نظیری که در سال ۲۰۲۱ داشت، شیبا اینو امروزه یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار در بازار است. قیمت این رمزارز در طول سه ماه آخر سال ۲۰۲۱ با کاهش رو به رو شد که هنوز نتوانست آن را جبران کند، اما تحولات اخیر باعث گردیده تا شیبا اینو برای سرمایه گذران بسیار جذاب شود و در لیست بهترین ارز دیجیتال قرار گیرد. تیم شیبا اینو در حال راه اندازی داگی دائو (Doggy DAO) بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری روی پروژه‌ها و مسائل کلیدی داشته باشند.

سازمان نامتمرکز خودگردان (DAO) در کنار مزایای بسیاری که دارد، مشکل نهنگ‌ها را نیز برای کاربران برطرف می‌کند؛ اما پیداش شیبرس (Shiberse)، پروژه متاورس شیبا اینو، به همراه بسیاری از محصولات دیگر مانند NFT، احتمال رشد خوب این رمزارز در سال جاری را افزایش می‌دهد. شیبا اینو همچنان شانس بالایی برای بازار صعودی در سال ۲۰۲۲ دارد.

بهترین پروژه ارز دیجیتال

دوج کوین – Dogecoin

بنا به دلایل مختلف، سرمایه گذاران این روزها نگاه ویژه‌ای به دوج کوین دارند. یکی از این دلیل‌ها، افزایش تعداد کسب و کارهایی‌ست که دوج کوین را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته‌اند که این امر دوج کوین را به یک ارز دیجیتال ایدئال تبدیل می‌کند. استفاده از دوج کوین در دنیای واقعی به ارزهای دیجیتال شرایطی را می‌دهد که برای قوی‌تر شدن در بازار به آن نیاز دارند. کمپانی تسلا موتورز از شناخته‌شده‌ترین و جدیدترین تشکیلاتی‌ست که دوج کوین را به عنوان روش پرداخت برای محوصلاتش پذیرفته است.

دلیل دیگری که دوج کوین را در لیست بهترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۲ قرار می‌دهد، بازاریابی گسترده آن است. رشد یک ارز دیجیتال به شدت توسط عملکرد بازاریابی آن تعیین می‌شود. کمپین بازاریابی دوج کوین عمدتاً توسط ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا، انجام می‌شود. تأثیر او را می‌توان از رشدهایی که دوج کوین در سال ۲۰۲۲ داشت، مشاهده کرد. طبق این تفاسیر، دوج کوین را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری در سال جاری دانست.

بایننس کوین – BNB

با وجود همه ارزهای دیجیتال حاضر در بازار، تعداد کمی از ارزهای دیجیتال دارای پتانسیل بایننس کوین برای تبدیل شدن به بهترین پروژه در سال ۲۰۲۲ هستند. موفقیت یک ارز دیجیتال پیرو تقاضای آن در بازار بوده، این دقیقاً همان چیزی‌ست که بایننس کوین از آن برخوردار است. رشد سریع تعداد پروژه‌هایی که در بایننس اسمارت چین (BSC) شروع می‌شوند یکی از دلایلی است که باعث می‌شود بایننس کوین یکی از بهترین رمزارزهای ۲۰۲۲ باشد.

همچنین در سال جاری، تعداد توکن‌های جدید در صرافی بایننس افزایش یافته است، این بدان معناست که تعداد معاملات در سال ۲۰۲۲ رو به افزایش خواهد بود؛ در نتیجه به میزان قابل توجهی تقاضا برای بایننس کوین افزایش خواهد یافت. اینها برخی از عوامل مستقیمی بودند که بایننس کوین را را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ تبدیل خواهند کرد.

به نظر شما کدام یک از رمزارزهای فوق را می‌توان به عنوان بهترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۲ خطاب کرد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

منبعAnalyticsInsightمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.