تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر : 586995

شیائومی 12t pro؛ دوربین غول آسا با قیمتی جذاب

شیائومی 12t pro؛ دوربین غول آسا با قیمتی جذاب

قیمت گوشی شیائومی از ابتدا ورود به بازار تا به امروز با توجه به ارتقاء قابلیت های این تلفن همراه هوشمند، دارای تغییر بوده است. در حال حاضر، ما با سری از تلفن های همراه برند شیائومی رو به رو هستیم که دوربین بی نظیر آن، هر فردی را مجذوب خود خواهد کرد! آیا می

قیمت گوشی شیائومی از ابتدا ورود به بازار تا به امروز با توجه به ارتقاء قابلیت های این تلفن همراه هوشمند، دارای تغییر بوده است. در حال حاضر، ما با سری از تلفن های همراه برند شیائومی رو به رو هستیم که دوربین بی نظیر آن، هر فردی را مجذوب خود خواهد کرد!

آیا می خواهید یک عکاس حرفه ای شوید، اما بودجه محدودی را برای خرید دوربین در اختیار دارید؟ در این مطلب همراه ما با باشید تا در انتها بتوانید هم دوربین و هم یک تلفن همراه بی نظیر را برای خود خریداری کنید.

معرفی تلفن همراه شیائومی سری 12t پرو

در تاریخ 12 مهر 1401 بود که برند شیائومی در یک رویداد خبر از عرضه شیائومی 12t pro داد. در ابتدا شاید قیمت این محصول بود که باعث تعجب کاربران شد؛ زیرا قابلیت ها و مشخصات فنی به گونه ای در این تلفن همراه لحاظ شده بود که اصلا هیچ کس فکرش را نمی کرد که قیمتی تا این حد مناسب را از آن خود کند.

این تلفن همراه دارای صفحه نمایشی 6.67 اینچی تخت است که با فناوری CrystalRes AMOLED ارائه می شود. رزولوشن 1220p و رفرش ریت 120 هرتز باعث شده تا شما به هنگام نگاه کردن به صفحه این تلفن همراه، انگار در حال مشاهده کردن یک تصویر واقعی هستید که در ابعادی کوچک تر به شما ارائه شده است. سیستم عاملی که این تلفن از آن پیروی می کند نیز اندروید سری 12 است.

حال به سراغ بخش مهمی از این تلفن، یعنی دوربین غول آسا آن می رویم. همان طور که می دانید، برند شیائومی به با کیفیت و قوی بودن دوربین های تلفن همراهش مشهور است. اما در سری 12t پرو، غوغایی برپا کرده و یک دوربین 200 مگاپیکسلی ارائه داده که لرزشگیر اپتیکال را با خود به همراه دارد.

در کنار این دوربین، دو دوربین دیگر که به ترتیب 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز با خود به همراه دارد. باتری این تلفن همراه بی نظیر تنها در 19 دقیقه پر شده و در دو مدل 128 و 256 گیگ (حافظه داخلی) برای فروش عرضه می شود.

شیائومی 12t pro؛ دوربین غول آسا با قیمتی جذاب

قیمت شگفت انگیز تلفن همراه شیائومی 12 t pro

همان طور که در عنوان قبلی نیز به آن اشاره کردیم، قیمت 12t pro آنقدر فوق العاده ارائه شده است که هر فردی را مجاب به خرید می کند. این تلفن همراه در حال حاضر به قیمت 750 یورو برای فروش عرضه می شود.

با یک بررسی می توان گفت که قیمت تلفن همراه شیائومی 12t pro در کشور ایران با قیمت امروز یورو ( 6 آبان 1401) چیزی حدود به 25 میلیون تومان است. یک دوربین عکاسی حرفه ای در حال حاضر قیمتی بیش از 25 میلیون دارد. حال تصور کنید با هزینه ای کمتر، می توانید یک محصول کاربردی تر را خریداری کنید! این چیزیست که برند شیائومی از ابتدای فعالیت خود در ارائه محصولاتش جای داده و به خوبی نیز از پس انجام این کار بر آمده است.

محصولی مقرون به صرفه با جذاب ترین دوربین شیائومی!

شاید برایتان سوال پیش آید که چرا شیائومی با ارائه امکاناتی بی نظیر، قیمتی پایین را روی محصول خود قرار می دهد؛ هدف از انجام این کار چیست و چه چیزی قیمت را تعیین می کند؟!

باید گفت که متخصصان و کارشناسان در این مجموعه شاخص های مختلفی را برای ارائه قیمت روی تلفن های همراه خود قرار می دهند. اگر بخواهیم یک جمع بندی از این شاخص ها داشته باشیم، باید بگوییم که عمده قیمت گوشی های شیائومی، به امکاناتی بر می گردد که در این تلفن قرار می گیرد.

به بیانی دیگر، شما تنها هزینه ای را پراخت می کنید که بابت ارائه خدماتی است که زحمت زیادی برای پیاده سازی آن کشیده شده. در واقع برند شیائومی با پایین آوردن درصد سود خود از فروش تلفن های همراهش، توانسته ابتدا رضایت مشتری را جلب کند و سپس خود را به عنوان یک برند موفق و معتبر در حوزه تلفن های همراه و مواردی از این قبیل به جهان معرفی کند.

شیائومی 12t pro؛ دوربین غول آسا با قیمتی جذاب

تنها یک دلیل می تواند قیمت این تلفن همراه را تغییر دهد

برای افرادی که قصد دارند برنامه ریزی را برای خرید شیائومی 12t pro داشته باشند، مهم است که بدانند چه چیزی ممکن است قیمت گوشی شیائومی 12 تی پرو را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع باید گفت که هیچ چیز جزء نوسانات ارزی نمی تواند قیمت این تلفن همراه تغییر دهد.

در واقع شما برای این که کمتر دچار مشکلاتی مانند نوسانات ارزی شوید، لازم است که فروشگاهی معتبر را برای خرید این تلفن همراه انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دارسو می تواند در هر زمان، بهترین انتخاب برای تمامی افراد باشد. با انتخاب یک فروشگاه معتبر، شیائومی سری 12 تی پرو در دستان شماست. وقت را برای ثبت لحظات با کیفیت فوق العاده، از دست ندهید!

فروشگاه اینترنتی دارسو؛ ارائه دهنده تلفن همراه شیائومی با بهترین قیمت

انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید شیائمی 12t pro بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا این فروشگاه است که تا حد زیادی می تواند به مدیریت و بررسی قیمت ها بپردازد. فروشگاه اینترنتی دارسو این زمینه برای شما مهیا می کند تا بدون واسطه اقدام به خرید این تلفن همراه بی نظیر کرده و هزینه مناسبی را نیز بابت آن پراخت کنید.

در واقع شما با انتخاب دارسو، دو مزیت مهم را همراه خود دارید که به ترتیب: صرفه جویی در هزینه و زمان خرید است. با انتخاب فروشگاه اینترنتی دارسو، دیگر نیازی نیست تا مدت زمان بسیاری را صرف رسیدن به فروشگاه کرده و خرید حضوری را انجام دهید. تنها کافیست هر زمان از روز که وقت آزادی را به همراه داشتید، با سیستم کامپیوتری خود یا تلفن همراه، وارد این فروشگاه شده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

از سویی دیگر، پراخت هزینه مناسب بابت خرید شیائومی 12t pro باعث می شود تا بودجه خود را مدیریت شده پیش ببرید. دارسو، هر آنچه که شما از خرید یک تلفن همراه را می خواهید، به بهترین نحوه، ارائه می دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.