تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
کد خبر : 72953

شیائومی ۱۲ پرو مکس با نمایشگر غول پیکر در راه است

شیائومی ۱۲ پرو مکس با نمایشگر غول پیکر در راه است

شیائومی ۱۲ پرو مکس با نمایشگر غول پیکر در راه استبر اساس ادعای یک افشاگر در شبکه ویبو، شیائومی ۱۲ پرو مکس – Xiaomi 12 Pro Max کامل‌ترین محصول از سری پرچم‌دار این شرکت، با نمایشگری بزرگ در راه است.
طبق..

شیائومی ۱۲ پرو مکس با نمایشگر غول پیکر در راه است

بر اساس ادعای یک افشاگر در شبکه ویبو، شیائومی ۱۲ پرو مکس – Xiaomi 12 Pro Max کامل‌ترین محصول از سری پرچم‌دار این شرکت، با نمایشگری بزرگ در راه است.

طبق آخرین گزارشات فاش شده، شیائومی خود را برای عرضه گوشی ۱۲ پرو مکس، با صفحه نمایشی بزرگ آماده می‌کند. در پایان ماه دسامبر گذشته، شیائومی از سری ۱۲ رونمایی کرد که یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود. این برند چینی به واسطه موفقیت تجاری در عرضه پرچم‌دار خود، دو محصول دیگر به نام های ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس را وارد بازار کرده است.

بر اساس آخرین شایعات، کار این سازنده چینی با سری ۱۲ به اینجا ختم نمی‌شود. شیائومی هم‌اکنون در حال آماده‌سازی کامل‌ترین نسخه از پرچم‌دار خود به نام Xiaomi 12 Ultra است. مانند سال‌های گذشته، این سری با تمرکز بر مشخصات دوربین، از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید سونی استفاده می‌کند که با استفاده از فناوری لایکا طراحی شده است.

شیائومی 12 پرو مکس با نمایشگر غول پیکر در راه است

هم‌چنین به نظر می‌رسد طی ماه‌های آینده، گوشی هوشمند دیگری به نام شیائومی ۱۲ پرو مکس نیز بر اساس ادعای Digital Chat Station، از افشاگران معتبر فعال در شبکه اجتماعی ویبو، وارد خط تولید این شرکت خواهد شد.

شیائومی ۱۲ پرو مکس، یک فبلت با نمایشگر بزرگ

این منبع داخلی، با جستجو در پایگاه داده یک مرجع صدور گواهینامه در چین، اطلاعاتی نظیر نام رمز و شماره مدل دستگاه را کشف کرده است.

طبق شایعات، می‌توان انتظار داشت که Xiaomi 12 Pro Max به نمایشگری ۶.۷۳ اینچی مجهز خواهد بود. هم‌چنین این محصول دارای سنسورهای سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی است و از یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی خود را تامین می‌کند. طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی این گوشی هوشمند را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، در بازار چین عرضه خواهد کرد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.