تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۲
کد خبر : 64947

شیائومی ۱۲ پرو زیر تیغ کالبدشکافی قرار گرفت + ویدیو

شیائومی ۱۲ پرو زیر تیغ کالبدشکافی قرار گرفت + ویدیو

شیائومی ۱۲ پرو زیر تیغ کالبدشکافی قرار گرفت + ویدیو ویدیو کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو نحوه قرار گرفتن قطعات این گوشی در کنار هم را نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید متوجه میزان تعمیر پذیری Xi..

شیائومی ۱۲ پرو زیر تیغ کالبدشکافی قرار گرفت + ویدیو

ویدیو کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو نحوه قرار گرفتن قطعات این گوشی در کنار هم را نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید متوجه میزان تعمیر پذیری Xiaomi 12 Pro شوید.

شیائومی ۱۲ پرو یکی از آخرین گوشی‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و البته در زمره اولین گوشی‌های مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز قرار می‌گیرد. گروه PBKreviews تصمیم گرفته به کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو بپردازد تا متوجه شود قطعات برادر بزرگتر Xiaomi 12 چطور در کنار هم قرار گرفته‌اند و تعمیر آن تا چه اندازه آسان است.

کالبدشکافی شیائومی 12 پرو

پس از باز کردن قاب پشتی گوشی، باید ۱۹ پیچ را از قسمت‌های مختلف باز کنید و بعد از آنها نیز نوبت به چند براکت فلزی می‌رسد تا اینکه بتوانید مادربرد را مشاهده کنید. در این مرحله پس از جدا کردن چند کابل دیگر، دید بهتری نسبت به مجموعه دوربین به دست خواهید آورد. حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707 (دوربین اصلی) به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است، ولی ماژول فوق عریض و تله فوتو از آن بهره نمی‌برند.

کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو نشان می‌دهد که این گوشی به یک مادربرد چند لایه مجهز شده است که در یک سمت آن مجموعه دوربین و در سمت دیگر چیپست، رم و حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته‌ است. در اطراف قطعات اصلی گوشی مقدار زیادی چسب حرارتی و مس وجود دارد تا به خنک سازی گوشی کمک کنند.

شیائومی برای باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز زبانه‌هایی را در نظر گرفته است که به پروسه جدا کردن آن کمک می‌کنند. وقتی باتری را جدا کنید، با یک محفظه بخار مسی بزرگ زیر باتری و مادربرد مواجه خواهید شد.

گروه PBKreviews در نهایت به این گوشی امتیاز ۶.۵ از ۱۰ را داده است که هم تراز اکثر پرچمداران امروزی به حساب می‌آید.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.