تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۴۱
کد خبر : 66844

شیائومی ۱۲ مینی در راه است؛ سایز نمایشگر پرچمدار زیر نقش شیائومی کمتر از ۶ اینچ خواهد بود

شیائومی ۱۲ مینی در راه است؛ سایز نمایشگر پرچمدار زیر نقش شیائومی کمتر از ۶ اینچ خواهد بود

شیائومی ۱۲ مینی در راه است؛ سایز نمایشگر پرچمدار زیر نقش شیائومی کمتر از ۶ اینچ خواهد بودشیائومی پس از عرضه سری شیائومی ۱۲ قصد دارد به زودی از شیائومی ۱۲ مینی – Xiaomi 12Mini رونمایی کند. اما مشخصات ا..

شیائومی ۱۲ مینی در راه است؛ سایز نمایشگر پرچمدار زیر نقش شیائومی کمتر از ۶ اینچ خواهد بود

شیائومی پس از عرضه سری شیائومی ۱۲ قصد دارد به زودی از شیائومی ۱۲ مینی – Xiaomi 12Mini رونمایی کند. اما مشخصات این گوشی چیست؟

همین چند هفته پیش بود که سری شیائومی ۱۲ به صورت رسمی رونمایی و عرضه شدند. این سری از پرچمداران کمپانی شیائومی شامل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲X و شیائومی ۱۲ پرو می‌شود. از میان این سه مدل، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس، گوشی‌های کوچکتری محسوب می‌شوند و نمایشگری ۶.۲ اینچی دارند.

شیائومی ۱۲ مینی، سیاست جدید چینی‌ها

عرض بدنه این اسمارت فون‌های بالارده، ۶۹.۹ میلی‌متر است که نسبت به آیفون ۱۳ و شیائومی می ۶ باریک‌تر هستند. این گوشی‌های پرچمدار کوچک به راحتی در یک دست جای می‌گیرند. حال گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند شیائومی ۱۲ مینی در راه است.

بر اساس این گزارش، Xiaomo 12 Mini حتی از شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲X کوچکتر خواهد بود. صفحه نمایش این دستگاه باید کمتر از ۶ اینچ باشد و اگر این ادعا صحت داشته باشد، مدل مینی این دستگاه، کوچکترین گوشی اندرویدی حال حاضر می‌شود. همچنین این گزارش عنوان می‌کند که شیائومی ۱۲ مینی در پنل پشتی خود سه دوربین خواهد داشت و با سه فلش از راه می‌رسد.

شیائومی 12 مینی

طراحی این گوشی باید کاملاً متفاوت‌تر از سری شیائومی ۱۲ باشد و باید منتظر یک گوشی بازطراحی شده جدید با نام تجاری جدید باشیم. متاسفانه درباره این اسمارت فون اطلاعات دیگری در دست نیست. ساختار کلی این گوشی همچنان در هاله‌ای از ابهام است اما به خاطر مشکل اندازه‌ای که دارد، گمان نمی‌رود از تراشه پرچمداری برخوردار باشد. شاید این گوشی دارای اسنپدراگون ۸۷۰ یا بیشتر باشد.

در حالی که کمپانی اپل قصد دارد مدل مینی را از سبد محصولاتش حذف کند، شیائومی در حال اضافه کردن این مدل به سبد محصولاتش است. این تولیدکننده چینی به علت موفقیتی که شیائومی می ۶ کسب کرد، به مدل‌های کوچک اعتماد دارد.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.