تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 65048

شیائومی ۱۲ لایت در راه است + مشخصات احتمالی

شیائومی ۱۲ لایت در راه است + مشخصات احتمالی

شیائومی ۱۲ لایت در راه است + مشخصات احتمالی شواهد و قرائن نشان می‌دهد گوشی شیائومی ۱۲ لایت در راه است. Xiaomi 12 Lite نسخه اقتصادی سری شیائومی ۱۲ با امکاناتی جذاب و قیمت مناسب است.
چند هفت..

شیائومی ۱۲ لایت در راه است + مشخصات احتمالی

شواهد و قرائن نشان می‌دهد گوشی شیائومی ۱۲ لایت در راه است. Xiaomi 12 Lite نسخه اقتصادی سری شیائومی ۱۲ با امکاناتی جذاب و قیمت مناسب است.

چند هفته پیش شیائومی از گوشی‌های پرچمدار جدید خودش با نام Xiaomi 12 رونمایی کرد. در آن رویداد سه گوشی به نام‌های شیائومی ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس معرفی شدند. حالا گفته می‌شود این شرکت چینی مشغول کار روی چهارمین نسخه این خانواده به نام شیائومی ۱۲ لایت است.

آنطور که وب‌سایت xiaomiui.net می‌گوید، این گوشی هوشمند گواهی EEC را با شماره مدل ۲۲۰۳۱۲۹G کسب کرده است. از نام این دیوایس مشخص است که باید منتظر یک گوشی میان‌رده باشیم. سری‌های گذشته گوشی‌های شیائومی، سری شیائومی ۱۰ و ۱۱ نیز دارای یک مدل اقتصادی Lite بودند؛ بنابراین نسخه اقتصادی سری ۱۲ نیز قطعاً معرفی خواهد شد.

جزئیاتی از شیائومی ۱۲ لایت

مدل لایت، ویژگی‌های اصلی خانواده Xiaomi 12 یعنی طراحی ظریف، ضخامت کم و وزن سبک را در بر می‌گیرد. اما از نظر مشخصات فنی نزول پیدا خواهد کرد و به یک چیپست میان‌رده مجهز می‌شود. مدل Lite نسل قبلی از چیپست اسنپدراگون ۷۸۰G کوالکام قدرت می‌گرفت و شیائومی ۱۰ لایت نیز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز بود. و البته که مشخصات فنی میان‌رده زیر قاب این گوشی بدین معناست که شیائومی ۱۲ لایت قیمت اقتصادی‌تری را نیز یدک می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

سری شیائومی ۱۲ دو نسخه میان‌رده هم دارد؛ Xiaomi 12 Lite و Xiaomi 12 Lite Zoom

اکتبر سال گذشته گزارشی منتشر شد که در آن ادعا می‌شد گوشی‌ساز چینی قصد دارد نسخه لایت سری Xiaomi 12 را هم عرضه کند. در این گزارش حتی آمده است که شیائومی ۱۲ لایت در دو نسخه چینی و جهانی وارد بازارهای مختلف می‌شود. منبع این گزارش، قطعه کدهایی در رابط کاربری MIUI بود که جزئیاتی از این گوشی را نیز در بر می‌گرفت.

گوشی Xiaomi 12 Lite با کدنام “Taoyao” در قطعه کدهای این رابط کاربری ظاهر شده است، در حالی که ظاهراً نسخه Zoom این خانواده نیز با کدنام “Zijin” در دست توسعه قرار دارد. این دو گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام قدرت خواهند گرفت. علاوه بر این امکانات جذابی مثل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را هم ارائه خواهد کرد. ظاهراً رزولوشن این نمایشگر هم ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد بود.

احتمالاً به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.