تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۶:۴۳
کد خبر : 65027

شیائومی ۱۲ اولترا با همان سخت افزار دوربین ۱۱ اولترا عرضه خواهد شد!

شیائومی ۱۲ اولترا با همان سخت افزار دوربین ۱۱ اولترا عرضه خواهد شد!

شیائومی ۱۲ اولترا با همان سخت افزار دوربین ۱۱ اولترا عرضه خواهد شد! آنطور که شایعات نشان می‌دهد، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra پیشرفت خاصی در دوربین نخواهد داشت و سخت افزار آن مش..

شیائومی ۱۲ اولترا با همان سخت افزار دوربین ۱۱ اولترا عرضه خواهد شد!

آنطور که شایعات نشان می‌دهد، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra پیشرفت خاصی در دوربین نخواهد داشت و سخت افزار آن مشابه نسل قبلی است.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ سال گذشته میلادی معرفی شدند و در سه نسخه مختلف عرضه شدند. البته گوشی شیائومی ۱۲ اولترا هنوز وارد بازار نشده است، اما آخرین گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که این گوشی همراه یک دوربین با رزولوشن بسیار بالا عرضه می‌شود، ولی ظاهراً در بخش دوربین ارتقا بزرگی را تجربه نخواهد کرد.

آنطور که یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station می‌گوید، گوشی Xiaomi 12 Ultra مثل نسل گذشته خودش از سه دوربین ۵۰ + ۴۸ + ۴۸ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. همچنین نوع سنسور آن‌ها نیز به ترتیب اصلی (واید)، اولترا واید و سوپر تله فوتو پریسکوپی هستند.

با قضاوت روی این اطلاعات می‌توان گفت که سیستم دوربین پرچمدار آتی شیائومی چیز جدید و هیجان انگیزی برای ارائه نخواهد داشت. اما از آنجا که همه چی در دوربین گوشی‌ها فقط منوط به سخت افزار آن‌ها نمی‌شود، ما همچنان هیجان‌زده هستیم تا پیشرفت نرم افزاری این سیستم دوربین را بررسی کنیم.

گوشی‌های سری Xiaomi 12 خیلی امیدوارکننده ظاهر شدند و نسخه اولترا این خانواده نیز قطعاً باید امیدوارکننده باشد. هنوز جزئیات تأیید شده‌ای از این دستگاه به بیرون درز نکرده است و ما هنوز نمی‌دانیم که این گوشی در بخش‌های دیگری مثل نمایشگر و باتری نیز بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر. به زودی با اطلاعات بیشتری از این گوشی برمی‌گردیم.

منبع :wccftechمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.