تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 67262

شیائومی ۱۲ اولترا با سرعت شارژ شگفت انگیز و باتری بزرگتر می‌آید

شیائومی ۱۲ اولترا با سرعت شارژ شگفت انگیز و باتری بزرگتر می‌آید

شیائومی ۱۲ اولترا با سرعت شارژ شگفت انگیز و باتری بزرگتر می‌آیدجزئیات لورفته از باتری و سرعت شارژ شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra حکایت از این دارند که مدل جدید سری ۱۲ یک پرچمدار واقعی خواهد بود.
..

شیائومی ۱۲ اولترا با سرعت شارژ شگفت انگیز و باتری بزرگتر می‌آید

جزئیات لورفته از باتری و سرعت شارژ شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra حکایت از این دارند که مدل جدید سری ۱۲ یک پرچمدار واقعی خواهد بود.

شیائومی می ۱۰ اولترا اولین گوشی با قابلیت فست شارژ ۱۲۰ وات بود، اما می ۱۱ اولترا با شارژ ۶۷ واتی روانه بازار شد. حالا به گفته افشاگر Digital Chat Station، جدیدترین نسخه اولترا از محصولات شیائومی یعنی شیائومی ۱۲ اولترا دوباره قابلیت شارژ ۱۲۰ وات را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد ۱۲ اولترا از یک باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این باتری کمی بزرگ‌تر از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی ۱۲ پرو است.

رندر شیائومی 12 اولترا

افشاگر مذکور همچنین جزئیاتی را درباره نمایشگر و دوربین این گوشی ارائه داده است. ظاهراً ۱۲ اولترا مجهز به یک نمایشگر امولد سامسونگ با رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ تازه‌سازی بالا است. همچنین با توجه به شنیده‌های گذشته، در این مدل جدید از همان سخت‌افزار دوربین شیائومی می ۱۱ اولترا استفاده می‌شود. با وجود این، با برند Leica و طراحی جدید در آن به کار گرفته خواهد شد.

شیائومی ۱۲ اولترا دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی (لنز پریسکوپی) خواهد بود.

همچنین بخوانید:

شیائومی ۱۲ اولترا از نظر امکانات و قیمت، یک پرچمدار فوق‌العاده است

شیائومی تاکنون رسماً شیائومی ۱۲ اولترا را تایید نکرده است. این درحالی است که سایر مدل‌های سری ۱۲ نیز هنوز در خارج از بازار چین به‌صورت جهانی عرضه نشده‌اند. با این حال، شنیده‌ها حکایت از این دارند که این مدل جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با حداقل قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی می‌شود.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.