تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر : 74040

شیائومی ۱۲ اولترا از بدنه ای خاص با جنس سرامیک و چرم ساخته می‌شود

شیائومی ۱۲ اولترا از بدنه ای خاص با جنس سرامیک و چرم ساخته می‌شود

شیائومی ۱۲ اولترا از بدنه ای خاص با جنس سرامیک و چرم ساخته می‌شودبر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra از بدنه ای باکیفیت با جنس سرامیک و چرم ساخته خواهد شد.
اخیرا..

شیائومی ۱۲ اولترا از بدنه ای خاص با جنس سرامیک و چرم ساخته می‌شود

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra از بدنه ای باکیفیت با جنس سرامیک و چرم ساخته خواهد شد.

اخیراً شرکت شیائومی از همکاری با شرکت آلمانی دوربین‌سازی لایکا برای همکاری در ساخت گوشی‌های هوشمند جدیدش خبر داده است. هرچند هنوز مشخص نیست حاصل نخستین همکاری دو شرکت چه محصولی است، اما به نظر می‌رسد گوشی پرچمدار Xiaomi 12 Ultra خواهد بود که مدت طولانی منتظرش هستیم. اکنون اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده که جزئیات جذابی را از بدنه خاص گوشی شیائومی ۱۲ اولترا فاش می‌کند.

بدنه شیائومی ۱۲ اولترا با جنس اعلا چرم و سرامیک

بر اساس پست جدیدی که Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده، گوشی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً در دو نسخه رنگی عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها مشکی‌رنگ با روکش چرمی است، در حالی که دومین نسخه به بدنه سفید سرامیکی مجهز خواهد بود.

البته طراحی سرامیکی چیز جدیدی برای شیائومی نیست. آن‌ها سال گذشته گوشی می ۱۱ اولترا خود را با یک بدنه سرامیکی وارد بازار کردند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ۱۲ اولترا: از مشخصات تا قیمت و طراحی پرچمدار جدید چینی‌ها در یک نگاه

اما بدنه به کنار، کلیدی‌ترین ویژگی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا سیستم دوربین آن است که با همکاری شرکت معتبر Leica قرار است سطح تازه‌ای از عکاسی موبایل را ارائه کند. این گوشی از ماژول دوربین گرد بهره می‌برد که از سه لنز میزبانی می‌کند. این سیستم شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که با یک سنسور اولترا واید و ماکرو همراه است.

در جلوی این گوشی از یک نمایشگر منعطف و خمیده OLED به کار رفته است، در حالی که زیر قاب آن شاهد حضور چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستیم. از دیگر امکانات آن می‌توان به یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.