تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 64567

شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge معرفی شدند؛ شارژ ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۱۵ دقیقه!

شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge معرفی شدند؛ شارژ ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۱۵ دقیقه!

شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge معرفی شدند؛ شارژ ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۱۵ دقیقه! ساعاتی پیش گوشی‌های شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge در هند رونمایی شدند. گوشی‌های سری Xiaomi 11i در عرض ۱۵ دقیقه به شا..

شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge معرفی شدند؛ شارژ ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۱۵ دقیقه!

ساعاتی پیش گوشی‌های شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge در هند رونمایی شدند. گوشی‌های سری Xiaomi 11i در عرض ۱۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسند!

امروز شیائومی رویدادی در هند برگزار کرد و در آن به معرفی سریع‌ترین گوشی هوشمند (Xiaomi 11i HyperCharge) با شارژری ۱۲۰ واتی پرداخت. این گوشی به همراه شیائومی ۱۱i معرفی شد. نسخه هایپرشارژ، از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد در حالی که نسخه معمولی دارای باتری بزرگ‌تر و شارژ ۶۷ واتی است.

شیائومی ۱۱i و ۱۱i HyperCharge رونمایی شدند

این گوشی‌ها گر چه به شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس تغییر نام داده‌اند و در اکتر ۲۰۲۱ در چین عرضه شده‌اند، اما کاملا جدید هستند. گوشی‌های شیائومی ۱۱i (نباید با Mi 11i که در هند به نام Mi 11X شناخته می‌شود، اشتباه گرفته شوند.) مجهز به چیپست دایمنسیتی ۹۲۰ خواهند بود.

شیائومی 11i و 11i HyperCharge

دو گوشی مذکور حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و میزان حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی دارند و البته حافظه داخلی با micro SD قابل ارتقا است. پنل جلویی Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge میزبان صفحه نمایشی ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED است و مشخصاتی نظیر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی، وضوح ۱۰۸۰ و شیشه گوریلا گلس ۵ دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پانچ هول جای گرفته است.

در پنل پشتی این دو اسمارت فون، سه دورین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، ۸ مگاپیکسلی برای فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی تله فوتو ماکرو تعبیه شده. ماژول چهارم برای فلاش LED است و ماژول پنجم برای تقارن است و عملاً کاربردی ندارد.

تفاوت شیائومی ۱۱ آی و شیائومی ۱۱ آی هایپرشارژ در باتری است. نسخه استاندارد دارای یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری است در حالی که نسخه هایپرشارژ به علت طراحی پیچیده‌تری که دارد، مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژری ۱۲۰ واتی است.

از دیگر مشخصات قابل توجه آن می‌توان به اندروید ۱۱، رابط کاربری MIUI 12.5 و اسکنر اثر انگشت در لبه کناری اشاره کرد. خبر خوب برای کسانی که قصد خرید این دو اسمارت فون را دارند این است که شیائومی آداپتور ۶۷ واتی شیائومی ۱۱i و شارژر ۱۲۰ واتی شیائومی ۱۱i HyperCharge را درون جعبه خواهد گذاشت.

شیائومی 11i و 11i HyperCharge

نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ۱۱i با قیمت ۳۳۵ دلار / ۳۰۰ یورو و نسخه بالاتر آن با قیمت ۳۶۰ دلار / ۳۲۰ یورو به فروش خواهد رسید. همچنین نسخه پایه شیائومی ۱۱i HyperCharge با قیمت ۳۶۰ دلار / ۳۲۰ یورو و نسخه بالای آن با قیمت ۳۹۰ دلار / ۳۴۵ یورو روانه بازار می‌شود.

فروش این محصول از ۱۲ ژانویه (۲۲ دی ماه) آغاز خواهد شد. شیائومی هر دو گوشی را در چهار رنگ سبز، مشکی، صدفی و صورتی عرضه خواهد کرد و کاربران می‌توانند با مراجعه به وبسایت‌های Flipkart.com و Mi و دیگر خرده فروشان مجاز نسبت به خرید آن اقدام کنند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.