تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
کد خبر : 65024

شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی را به بازار عرضه می‌کنند

شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی را به بازار عرضه می‌کنند

شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی را به بازار عرضه می‌کنند آنطور که شنیده می‌شود، دو شرکت شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی خودشان را به مرحله تجار..

شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی را به بازار عرضه می‌کنند

آنطور که شنیده می‌شود، دو شرکت شیائومی و اوپو به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی خودشان را به مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه خواهند رساند.

در گذشته، شاهد فناوری‌های شارژ سریع دیوانه‌واری از برندهایی مثل Infinix با فست شارژ ۱۶۰ واتی و شیائومی با رونمایی از راهکار شارژ سریع ۲۰۰ واتی HyperCharge بودیم. گرچه این سرعت‌ها شگفت انگیز هستند، اما هنوز موفق به اخذ تمام پیش‌نیازهای ایمنی برای استفاده تجاری نشده‌اند. اما آنطور که DigitalChatStation می‌گوید، به زودی تکنولوژی شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی تجاری‌سازی خواهد شد.

آنطور که در این گزارش آمده، دو کمپانی شیائومی و اوپو در حال آزمایش راهکار شارژ پرسرعت ۲۰۰ واتی خود هستند. این دو شرکت می‌خواهند فناوری شارژ سریع خود را به مرحله تجاری‌سازی برسانند تا احتمالاً یکی از گوشی‌های آینده شیائومی یا اوپو، همراه با یک آداپتور شارژ سریع ۲۰۰ واتی وارد بازار شوند.

شیائومی پیشتر عملکرد این فناوری را روی گوشی می ۱۱ پرو خودش به نمایش گذاشته بود که نشان می‌دهد باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در کمتر از ۸ دقیقه به شارژ کامل ۱۰۰ درصدی برسد. تنها ۳ دقیقه طول خواهد می‌کشد تا این گوشی ۵۰ درصد شارژ شود و اگر هم خیلی عجله دارید، کافیست ۴۴ ثانیه منتظر بمانید تا گوشی شما ۱۰ درصد شارژ شود!

هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی هیچ یک از این دو شرکت برای تجاری‌سازی فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی وجود ندارد، اما طبق گزارش‌های قدیمی‌تر، شیائومی احتمالاً شارژرهای جدیدش را از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی به تولید انبوه برساند.

اوپو نیز از همین حالا تولید انبوه شارژرهای پرسرعت ۱۲۵ واتی خودش را آغاز کرده است. این شرکت مشغول آزمایش یک فناوری با باتری‌های دو سلولی و ارائه فناوری شارژ هوشمند با کمک چیپ‌های تشخیص ایمنی باتری است. گفته می‌شود این شرکت نیز به زودی آداپتورهای شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی خودش را به تولید انبوه خواهد رساند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.