تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 72682

شیائومی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰T را برای ژاپنی ها رونمایی کرد

شیائومی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰T را برای ژاپنی ها رونمایی کرد

شیائومی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰T را برای ژاپنی ها رونمایی کردشیائومی از نسخه جدید Redmi Note 10T برای بازار ژاپن رونمایی کرد. مدل جدید ردمی نوت ۱۰T مشخصات فنی و قیمت متفاوتی نسبت به گوشی شیائومی ردم..

شیائومی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰T را برای ژاپنی ها رونمایی کرد

شیائومی از نسخه جدید Redmi Note 10T برای بازار ژاپن رونمایی کرد. مدل جدید ردمی نوت ۱۰T مشخصات فنی و قیمت متفاوتی نسبت به گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰T 5G دارد.

شیائومی تاکنون ۱۳ گوشی مختلف به نام ردمی نوت ۱۱ روانه بازار کرده و همین نیز باعث سردرگمی کاربران در هنگام انتخاب گزینه مناسب می‌شود. در حالی که انتظار می‌رفت شرکت چینی فکری به حال این وضعیت بکند، آنها از دهمین عضو سری ردمی نوت ۱۰ با نام ردمی نوت ۱۰T برای بازار ژاپن رونمایی کردند.

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت ۱۰T

همانطور که پیشتر گفتیم، این گوشی کاملا نسبت به Redmi Note 10T 5G که تابستان گذشته معرفی شد، متفاوت است. قدرت پردازشی مدل جدید از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ تامین می‌شود و در بدنه پشتی آن نیز یک سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته است. همچنین شاهد استفاده از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p هستیم که دوربینی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی را در حفره مرکزی خود جا داده است.

ردمی نوت 10T

این نمایشگر همچنین از رفرش‌ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ۴۰۹۶ سطح روشنایی را ارائه می‌دهد. وظیفه تصویربرداری بر عهده دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و یک حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی نیز آن را برای گرفتن تصاویر پرتره یاری می‌دهد. در کنار این مجموعه فلاش LED دوگانه و دو رنگ هم دیده می‌شود.

ردمی نوت 10T

شیائومی از ۴ گیگ رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای ردمی نوت ۱۰T استفاده کرده است. شما همچنین می‌توانید برای ذخیره فایل‌های بیشتر از microSD استفاده کنید. انرژی دستگاه هم توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

نسخه جدید ردمی نوت ۱۰ تی از eSIM پشتیبانی می‌کند و این در حالیست که معمولا تولیدکنندگان این قابلیت را در گوشی‌های گران‌قیمت‌تر قرار می‌دهند. احتمالا این قابلیت فقط مخصوص بازار ژاپن باشد و به دیگر گوشی‌های ارزان شیائومی در بازارهای دیگر راه پیدا نکند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC، پشتیبانی از شبکه ۵G و MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۱ اشاره کرد.

ردمی نوت 10T
ردمی نوت 10T
ردمی نوت 10T

قیمت Redmi Note 10T

شیائومی می‌خواهد نسخه ژاپنی ردمی نوت ۱۰T را در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره و سبز-آبی و با قیمت ۲۷۰ دلار روانه بازار کند.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.