تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۰۳
کد خبر : 68351

شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام از طراحی اوپو معرفی شد

شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام از طراحی اوپو معرفی شد

شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام از طراحی اوپو معرفی شدگوشی شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام گرفتن از طراحی گوشی‌های اوپو، تراشه دایمنسیتی مدیاتک و امکاناتی مناسب به همراه قیمت رقابتی معرفی شد.
روز ..

شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام از طراحی اوپو معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی Note 11E 5G با الهام گرفتن از طراحی گوشی‌های اوپو، تراشه دایمنسیتی مدیاتک و امکاناتی مناسب به همراه قیمت رقابتی معرفی شد.

روز گذشته، شیائومی نسخه چینی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G را تحت نام Note 11E Pro ، به طور رسمی رونمایی کرد. در ادامه، امروز نیز شاهد معرفی نسخه معمولی این گوشی بودیم تا سبد محصولات خانواده ردمی نوت ۱۱ در چین تکمیل شود. این گوشی، Redmi Note 11E 5G نام دارد و فروش آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی ردمی Note 11E 5G

Redmi Note 11E 5G

تیزرهای رونمایی از ردمی نوت ۱۱E 5G به برخی از مشخصات فنی آن هم اشاره دارند. این گوشی از یک دوربین دوگانه در پشت، متشکل از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، بهره می‌برد. همچنین، دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است و درون یک حفره قطره‌ای شکل در بالای صفحه نمایش جای دارد.

تراشه‌های دایمنسیتی ۷۰۰ به کار رفته در این گوشی، از نسل پنجم تکنولوژی‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، صفحه نمایش این گوشی نیز ۶.۵۸ اینچی بوده و رزولوشن فول اچ دی و نرخ بازیابی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند. علاوه بر این، ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

جالب‌ترین مشخصه گوشی شیائومی ردمی Note 11E 5G را باید طراحی پشت آن دانست که طراحی گوشی‌های هوشمند اوپو را تداعی می‌کند. بخش دوربین این گوشی، بسیار شبیه به آنچه در اوپو رنو ۷ دیده بودیم، به نظر می‌رسد و مشخصا، شیائومی در طراحی این گوشی، از اوپو الهام گرفته است.

شیائومی ردمی Note 11E 5G

قیمت این گوشی در نسخه پایه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر با ۱۲۰۰ یوان ( حدود ۱۹۰ دلار) است. همچنین، برای خرید نسخه بالاتر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز باید ۱۳۰۰ یوان ( حدود ۲۰۵ یورو) پرداخت کرد. این قیمت‌ها بسیار پایین‌تر از قیمت نسخه پرو از این گوشی، یعنی ۱۷۰۰ یوان (تقریبا ۲۷۰ دلار) است.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.