تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 60586

شیائومی بلک شارک ۴S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل در بنچمارک انتوتو

شیائومی بلک شارک ۴S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل در بنچمارک انتوتو

شیائومی بلک شارک ۴S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل در بنچمارک انتوتوگوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۴S Pro موفق شد تاج پادشاهی بنچمارک انتوتو را از آن خود کرده و به قدرتمندترین گوشی اندرویدی ماه اکتبر..

شیائومی بلک شارک 4S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایلشیائومی بلک شارک ۴S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل در بنچمارک انتوتو

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۴S Pro موفق شد تاج پادشاهی بنچمارک انتوتو را از آن خود کرده و به قدرتمندترین گوشی اندرویدی ماه اکتبر ۲۰۲۱ تبدیل شود.

پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu نتایج ماهانه قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی را منتشر کرده است که در آن شیائومی بلک شارک ۴S Pro به عنوان پادشاه جدید گوشی‌های اندرویدی معرفی شده است.

شیائومی بلک شارک 4S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل

البته پادشاه قبلی هم متعلق قلمرو شیائومی بود. این گوشی گیمینگ تاج پادشاهی را به لطف چیپست جدید اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، از نسخه قبلی خودش یعنی بلک شارک ۴ پرو تحویل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از دو گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو با نمایشگر حساس به فشار رونمایی کرد

اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس که چیپست قدرت‌بخش زیر قاب گوشی شیائومی بلک شارک ۴S Pro‌ است را باید علت اصلی موفقیت این گوشی دانست. حتی رتبه‌های دوم و سوم این جدول که گوشی‌های نوبیا رد مجیک ۶ پرو و ویوو iQOO 8 پرو نام دارند هم از همین چیپست قدرت می‌گیرند. در رتبه چهارم، گوشی بلک شارک ۴S معمولی قرار دارد که از چیپست قدیمی‌تر کوالکام استفاده می‌کرد. در رتبه‌های پنجم و ششم هم دو مدل دیگر با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به نام ویوو X70 پرو پلاس و ایسوس ROG Phone 5s قرار دارند.

شیائومی بلک شارک 4S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل

در میان قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی بازار هم اکثر گوشی‌ها با چیپست‌های کوالکام عرضه شده‌اند. ۷ مورد از ۱۰ گوشی موجود در فهرست زیر، همگی از چیپست سری Snapdragon 7xx، دو مورد از چیپست‌های ساخت مدیاتک و یک مورد هم از چیپست Kirin ساخت هواوی قدرت می‌گیرند. رتبه نخست این جدول متعلق به گوشی ویوو iQOO Z5 با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G است. دو جایگاه بعدی را هم گوشی شیائومی می ۱۱ لایت ۵G با چیپست اسنپدراگون ۷۸۰G و شیائومی سی‌وی با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G به نام خود ثبت کرده‌اند. اما دو رتبه بعدی متعلق به گوشی‌های آنر ۵۰ پرو و آنر ۵۰ است که هر دو نیز با همین چیپست عرضه می‌شوند.

شیائومی بلک شارک 4S Pro ، قهرمان جدید گوشی های موبایل

امتیاز بنچمارک آنتوتو با در نظر گرفتن عملکرد گوشی در چهار بخش مهم پردازشگر گرافیکی، پردازنده مرکزی، رابط کاربری و حافظه محاسبه می‌شود. برای آنکه گوشی‌ها در جمع ۱۰ گوشی برتر ماه قرار بگیرند، از هر کدام حداقل ۱۰۰۰ نسخه روی بنچمارک آنتوتو اجرا شده و امتیازهای آن‌ها محاسبه شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.