تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 62012

شیائومی با یک تیم تحقیق و توسعه ۵۰۰ نفری در حال طراحی اولین خودروی خود است

شیائومی با یک تیم تحقیق و توسعه ۵۰۰ نفری در حال طراحی اولین خودروی خود است

شیائومی با یک تیم تحقیق و توسعه ۵۰۰ نفری در حال طراحی اولین خودروی خود استاولین خودروی شیائومی با تیمی ۵۰۰ نفری در حال طراحی است. به نظر می رسد این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی می شود.
اوایل این هف..

شیائومی با یک تیم تحقیق و توسعه ۵۰۰ نفری در حال طراحی اولین خودروی خود است

اولین خودروی شیائومی با تیمی ۵۰۰ نفری در حال طراحی است. به نظر می رسد این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی می شود.

اوایل این هفته شیائومی آخرین گزارش مالی خود را به اشتراک گذاشت. این گزارش نشان می‌داد که دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت اخیرا حدود ۱۳۹۱۹ نفر را استخدام کرده است. بیش از ۵۰۰ نفر این کارمندان در بخش پروژه خودروی شرکت کار می‌کنند.

بر اساس گزارشات جدید، نزدیک ۱۴۰۰۰ نفر از این افراد که توسط دپارتمان مذکور استخدام شده‌اند، مشتمل بر تقریبا ۴۴ درصد از کل کارکنان شرکت هستند. در ادامه این بررسی این گزارشات با گجت نیوز همراه باشید.

اولین خودروی شیائومی به زودی رونمایی می شود

پیش‌تر نیز گزارش دادیم که غول فناوری چین به صورت رسمی اولین خط تولید اتوموبیل خود را راه اندازی کرده است. لی جان (موسس و مدیر عامل برند شیائومی) برای انجام این پروژه حدود ۳۰۰ نفر را تقسیم کرده بود.

شیائومی

تجارت تازه تاسیس وسایل نقلیه برقی هوشمند، تماماً متعلق به شیائومی است در حالی که دومین خط تولید اتوموبیل نیز چند روز پیش تاسیس شد. علاوه بر این گزارشات مالی نشان می‌دهند که تجارت EV شرکت به آهستگی در حال اجرا است و احتمالا اولین تولید انبوه این خودروها در نیمه اول سال ۲۰۲۴ محقق شود.

این موضوع با گزارش قبلی ما که در اکتبر منتشر شد مطابق دارد. شیائومی همچنین برای تکمیل برنامه‌های آتی خود در جهت راه اندازی خط تولید خودروهای خودران، در آگوست ۲۰۲۱، استارتاپی با عنوان Deepmotion ایجاد کرد.

متاسفانه این تمام اطلاعاتی بود که تا بدین لحظه در دست داریم. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در این خصوص و بروزرسانی‌های بعدی، با گجت نیوز همراه باشید.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.