تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
کد خبر : 73783

شیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو با ۳۶ ساعت عمر باتری رونمایی کرد

شیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو با ۳۶ ساعت عمر باتری رونمایی کرد

شیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو با ۳۶ ساعت عمر باتری رونمایی کردشیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو رونمایی کرد. یکی از ویژگی های مهم این دو ایرباد عمر باتری ..

شیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو با ۳۶ ساعت عمر باتری رونمایی کرد

شیائومی از ۲ ایرباد جدید ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو رونمایی کرد. یکی از ویژگی های مهم این دو ایرباد عمر باتری آنها است که ۳۶ ساعت دوام می‌آورند.

برند شیائومی با معرفی خانواده گوشی های ردمی نوت ۱۱T در کنار لپ تاپ ردمی بوک پرو ۲۰۲۲ نسخه رایزن و می بند ۷، روز بسیار پرکاری را پشت سر گذاشته است. اما اکنون نوبت به آن رسیده که به جدیدترین هندزفری های بی سیم این برند یعنی ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو هم نگاهی داشته باشیم. گجت های TWS جدید ردمی به صورت اختصاصی برای رقابت با محصولاتی مثل بادز Z2 وان پلاس و ریلمی بادز به میدان آمده‌اند. اما آیا می‌توانند که در این بازار داغ و پرادعا، عملکرد خود را ثابت کنند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو پرو شیائومی

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو

Redmi بادز ۴ به گونه ای طراحی شده است که کاملا در داخل گوش کاربر قرار بگیرد اما زمانی که به نسخه پرو نگاه می‌کنید، متوجه تغییرات جزئی می‌شوید. ردمی بادز ۴ پرو کاملا در داخل گوش قرار نمی‌گیرد و شاید شبیه به ایرپادهای آیفون باشد. این موضوع به هیچ وجه بر روی عملکرد آن ها تاثیر ندارد و شرکت Redmi با انجام این کار، بیشتر تفاوت سلیقه‌ها را هدف گرفته است. همچنین هر دو گجت با دستورات ضربه‌ای قابل کنترل هستند و از گواهینامه IP54 بهره می‌برند که خیال شما را از ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک بودن راحت می‌کنند.

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو

ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو به درایور داینامیک ۱۰ میلی متری و قابلیت حذف نویز ۳۵ دسیبلی (در نسخه معمولی) مجهز هستند که در کنار قابلیت «هماهنگی با هوش مصنوعی»، تمام نیازهای شما از یک ایرباد را برطرف می‌کند. اما تفاوت‌ها و اشتراک های نسخه پرو و معمولی شامل چه مواردی می‌شود؟ در ردمی بادز ۴ پرو می‌توانید کیفیت صدای HiFi و صدای استریو مجازی را داشته باشید. به علاوه پارامتر حذف نویز در نسخه پرو به ۴۳ دسیبل افزایش پیدا می‌کند که می‌تواند حتی صدای مزاحم باد را هم از بین ببرد.

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو

اما می‌توانید قابلیت مود شفاف دوال «dual transparency mode» و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ را در هر دو آن‌ها پیدا کنید ولی فقط نسخه پرو با حالت تاخیر ۵۹ میلی ثانیه به صحنه آمده است. پس اگر از جامعه گیمرها هستید و قصد دارید که با یک ایرباد، تمام روز را سر کنید، ما به شما Redmi بادز ۴ پرو را پیشنهاد می‌کنیم.

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو در داخل گوش

در ادامه به باتری قدرتمند Redmi می‌رسیم که از ظرفیت آن مطلع نیستیم اما به گفته ردمی، با یک بار شارژ می‌توانید به بین ۳۰ تا ۳۶ ساعت از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این ایربادها با باز کردن درب کیس، به سرعت به دستگاه‌های جفت شده متصل می‌شوند.

رنگ بندی، تاریخ ورود به بازار و قیمت Redmi Buds 4 و Redmi Buds 4 Pro

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو در کنار قاب

جدیدترین ایرباد Redmi در نسخه معمولی با قیمت ۱۹۹ یوان یعنی ۳۰ دلار به بازار خواهد آمد در حالی که ردمی بادز ۴ پرو، ۳۶۹ یوان یعنی ۵۶ دلار خواهد بود. همچنین مشتریان می‌توانند از همین لحظه در پیش فروش این گجت های زیبا شرکت کنند اما فروش رسمی آن‌ها از ۹ خرداد (معادل ۳۰ می) در کشور چین آغاز خواهد شد.

ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو

در پایان به رنگ بندی زیبای این ایربادهای TWS می‌رسیم که با رنگ‌های آبی روشن و مشکی در نسخه معمولی و رنگ‌های اختصاصی «شب قطبی» و «دریاچه سفید شیشه‌ای» در نسخه پرو، شاهکار Redmi را تکمیل می‌کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.