تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 60728

شورولت Beast ، غول بیابانی آمریکایی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت آمد

شورولت Beast ، غول بیابانی آمریکایی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت آمد

شورولت Beast ، غول بیابانی آمریکایی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت آمدشورولت Beast در نمایشگاه خودرو SEMA به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این غول آفرودی آمریکایی که به محصولات نظامی شبیه است، ..

شورولت Beastشورولت Beast ، غول بیابانی آمریکایی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت آمد

شورولت Beast در نمایشگاه خودرو SEMA به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این غول آفرودی آمریکایی که به محصولات نظامی شبیه است، آشنا خواهیم شد.

شورولت در نمایشگاه SEMA از یک هیولای آفرودی جدید با نام Beast پرده برداشت. البته این خودرو در حال حاضر یک کانسپت بوده و در خصوص زمان تولید و عرضه آن به بازار جزئیاتی در دست نیست.

مشخصات شورولت Beast

شورولت Beast

خودرو مفهومی شورولت Beast از یک شاسی کوتاه شده شورولت سیلورادو بهره می‌برد و طراحان برای بخش بالایی آن نیز لوله فولادی در نظر گرفتند. پانل‌های بدنه زاویه‌دار و نمای جلویی منحصربه‌فرد از سایر ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شود. همچنین برای این خودرو از در و شیشه جلو خاصی استفاده شده و در بخش سقف آن نیز یک نوار نورانی کوچک به چشم می‌خورد. در قسمت عقب آن نیز شاهد یک جفت لاستیک زاپاس فول سایز هستیم.

شورولت Beast

یک موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار LT4 نیز نیروی این خودرو را تامین می‌کند که قادر است قدرتی برابر با ۶۵۰ اسب بخار را به تولید برساند. گیربکس ۱۰ سرعت اتوماتیک به همراه جعبه دنده انتقال دو سرعته و سیستم چهارچرخ محرک نیرو این پیشرانه را به چرخ‌ها خواهد رساند.

شورولت Beast

شورولت سیستم تعلیق این خودرو را نسبت به سیلورادو استاندارد به طور کامل تغییر داده است. اکنون در بخش جلو بازوهای کنترل بالایی و پایینی با میله‌های قابل تنظیم مسابقه‌ای به چشم می‌خورد. در بخش عقب نیز طراحان از طراحی ۵ اتصالی با شوک‌های قابل تنظیم استفاده کردند. ضمن اینکه این کانسپت آفرودی از رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های ۳۷ اینچی آفرو نیز بهره می‌برد.

شورولت Beast

طراحان با اعمال چنین تنظیماتی چرخ‌های جلو فضای باز ۳۰.۴۸ سانتی‌متری و برای چرخ‌های عقب فضای ۳۹.۳۷ سانتی‌متر را به وجود آوردند. فاصله بین چرخ‌های مقابل نیز ۲۳۱.۱ سانتی‌متر بوده و خودرو نیز از سطح زمین حدود ۳۴.۲۹ سانتی‌متر فاصله دارد.

شورولت Beast

در حال حاضر تصاویری از کابین شورولت Beast منتتشر نشده است، اما طراحان اعلام کردند کابین این خودرو از طراحی مینیمالیتی و کاربردی بهره می‌برد. همچنین طراحان برای بخش جلوی کابین از دو نمایشگر ۷ اینچی استفاده کردند و سرنشینان نیز از صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو بهره خواهند برد.

شورولت Beast

به طور کلی ظاهر این غول آمریکایی به خودرو نظامی جنرال موتورز دیفنس شباهت زیادی دارد؛ این خودرو می‌تواند ۹ نظامی را در خود جای داده و از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل دورامکس بهره می‌برد که قادر است قدرتی برابر با ۱۸۶ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.