شورولت کوروت ۲۰۲۳، ظریف تر از چیزی است که آن را کوروت بنامیم! نسخه ویژه شورولت کوروت ۲۰۲۳ برای ۷۰ سالگی عرضه کوروت، یک سوپرکار ظریف، زیبا و البته مثل همیشه وحشی است! در ادامه مشخصات آن را م..

شورولت کوروت ۲۰۲۳، ظریف تر از چیزی است که آن را کوروت بنامیم!

نسخه ویژه شورولت کوروت ۲۰۲۳ برای ۷۰ سالگی عرضه کوروت، یک سوپرکار ظریف، زیبا و البته مثل همیشه وحشی است! در ادامه مشخصات آن را مشاهده کنید.

شورولت به مناسبت ۷۰ سالگی شورولوت کوروت، پکیج مخصوصی تحت عنوان ۷۰th Anniversary Edition را برای شورولت کوروت C8 استینگری و شورولت کوروت ۲۰۲۳ Z06 که تابستان امسال روانه بازار می‌شود، معرفی کرده است.

این پکیج در دو رنگ خاکستری تیره (Carbon Flash Metallic) با نوارهای مشکی و سفید مرواریدی (Pearl Metallic Tri-Coat) با نوارهای خاکستری ارائه می‌شود و مجموعه‌ای از تریم‌های منحصر به فرد را در بر دارد.

از ویژگی‌های این نسخه ویژه شورولت کوروت ۲۰۲۳، باید به نشان‌های مربوط به ۷۰ سالگی کوروت در نمای بیرونی، کالیپرهای ترمز، محافظ‌ سپر عقب و پوشش صندوق عقب قرمز رنگ و همچنین مجموعه چمدان سفارشی با دوخت قرمز اشاره کرد. تمام نسخه‌های ۷۰th Anniversary Edition از چرخ‌های سفارشی با درپوش‌های وسط چرخ مخصوص برخوردار هستند. کوروت C8 استینگری و کوروت Z06 هر کدام از رینگ منحصر به خود بهره‌مند می‌شود ولی هر دو دارای رنگ مشکی به همراه نوار قرمز رنگ خواهند بود.

در زمینه فضای داخلی، این پکیج ویژه برای شورولت کوروت ۲۰۲۳ شامل صندلی‌های دو رنگ چرمی GT2 یا Competition Sport با دوخت قرمز رنگ، لوگوهای مخصوص، کمربندهای ایمنی قرمز و تریم میکروفیبر برای صندلی و فرمان می‌شود. گفتنی است حتی بدون این پکیج، تمام نسخه‌های ۲۰۲۳ کوروت نشانی روی اسپیکر مرکزی و طرحی در شیشه عقب مختص به ۷۰ سالگی این خودرو خواهند داشت.

پکیج ۷۰th Anniversary Edition برای نسخه‌های کوپه و کروکی شورولت کوروت استینگری ۳LT و شورولوت کوروت Z06 3LZ در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر قیمت این پکیج مشخص نیست.

همچنین بخوانید:

نسل جدید شورلت کوروت Z06 به قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی جهان مجهز است

نسل اول شورولت کوروت با نام C1، اولین بار در سال ۱۹۵۳ با یک پیشرانه ۳.۸۵ لیتری ۶ سیلندر خطی روانه بازار شد که قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار تولید می‌کرد. کوروت که یکی از خودروهای نمادین شورولت به شمار می‌رود، تا به اینجا در ۸ نسل به بازار عرضه شده است.

منبع :SlashGearمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل