تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
کد خبر : 67323

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ هیچ شباهتی با آنچه در ایران داریم ندارد، اما همچنان زیباست

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ هیچ شباهتی با آنچه در ایران داریم ندارد، اما همچنان زیباست

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ هیچ شباهتی با آنچه در ایران داریم ندارد، اما همچنان زیباستشورلت بلیزر ۲۰۲۳ فیس لیفت معرفی شد. این خودرو در مدل فیس لیفت از ظاهری جذاب‌تر و تکنولوژی‌های بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با..

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ هیچ شباهتی با آنچه در ایران داریم ندارد، اما همچنان زیباست

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ فیس لیفت معرفی شد. این خودرو در مدل فیس لیفت از ظاهری جذاب‌تر و تکنولوژی‌های بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آمریکایی آشنا می‌شویم.

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ به همراه تغییراتی در بخش ظاهری و کابین معرفی شد. شورلت برای مدل ۲۰۲۳ بلیزر در بخش ظاهری تغییراتی جزئی را در نظر گرفته است و به همین دلیل تفاوت چندانی نسبت به گذشته به چشم نمی‌خورد، اما همین تغییرات اندک نیز توانستند مدل ۲۰۲۳ این کراس اوور را نسبت به قبل جذاب‌تر کنند.

مشخصات شورلت بلیزر ۲۰۲۳ فیس لیفت

شورلت بلیزر 2023

در نمای جلو این خودرو چراغ‌های دو بخشی همانند قبل دیده می‌شوند، اما اکنون طراحی آنها دستخوش تغییراتی شده تا نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر برسند. در بخش عقب نیز تغییراتی اندکی صورت گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به به‌روزرسانی گرافیک چراغ‌ها اشاره کرد. همچنین شورلت بلیزر فیس لیفت اکنون با رینگ‌های ۱۸، ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

شورلت بلیزر 2023

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ اکنون در تمام تیپ‌ها از یک نمایشگر ۱۰ اینچی بزرگ‌تر از قبل به شکل استاندارد بهره می‌برد که آن را باید مهم‌ترین به‌روزرسانی کابین این خودرو دانست. همچنین مشتریان اکنون می‌توانند شارژ بی‌سیم را برای تمام تیپ‌ها سفارش دهند که البته این قابلیت در تیپ‌های RS و پریمر به شکل استاندارد ارائه شده است، اما مشتریان تیپ‌های پایین‌تر ۲LT و ۳LT باید برای آن جداگانه هزینه کنند. همچنین این خودرو از اینترنت ۴G وای فای نیز بهره می‌برد.

شورلت بلیزر 2023

این خوروساز آمریکایی سیستم‌های کمک‌راننده را در تیپ‌های پایین‌تر بلیزر افزایش داده است؛ مثلا تمام تیپ‌های پایین ۲LT و ۳LT نیز اکنون از کروز کنترل تطبیقی بهره می‌برند. همچنین تمام تیپ‌ها به شکل استاندارد به پکیج Safety Assist شورلت مجهز خواهند بود که مواردی چون نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، ترمز عابر پیاده، هشدار برخورد جلو و ترمز اضطراری خودکار را شامل می‌شود.

شورلت بلیزر 2023

شورلت بلیزر ۲۰۲۳ در بخش فنی تغییراتی را تجربه نکرده است. از این رو مشتریان همانند قبل می‌توانند آن را با دو پیشرانه مختلف خریداری کنند. پیشرانه پایه از نوع ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو بوده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۲۸ اسب بخار را به تولید برساند. پیشرانه دوم از نوع ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی بوده که قدرتی برابر با ۳۰۸ اسب بخار را به تولید می‌کند. یک گیربکس ۹ سرعت اتوماتیک نیز در هر دو پیشرانه وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. شورلت قصد دارد مدل ۲۰۲۳ بلیزر را از تابستان آینده به بازار عرضه کند، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.