تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 60151

شهر بانه بهترین مرکز برای خرید تلویزیون

شهر بانه بهترین مرکز برای خرید تلویزیون

تلویزیون از جمله لوازم ضروری هر خانواری می­‌باشد که توجه به کیفیت و برند آن در زمان خرید بسیار ضروریست؛ زیرا جزو لوازم اصلی، کاربردی و البته گران‌قیمت محسوب می‌شود که نمی­‌توان به آن بی­‌توجه بود. برای این که بتوانیم تلویزیونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب‌­تر بخریم باید به دنبال یک مرکز خرید مناسب‌­ …

تلویزیون از جمله لوازم ضروری هر خانواری می­‌باشد که توجه به کیفیت و برند آن در زمان خرید بسیار ضروریست؛ زیرا جزو لوازم اصلی، کاربردی و البته گران‌قیمت محسوب می‌شود که نمی­‌توان به آن بی­‌توجه بود. برای این که بتوانیم تلویزیونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب‌­تر بخریم باید به دنبال یک مرکز خرید مناسب‌­ و معتبر باشیم و خرید تلویزیون از بانه می‌­تواند از لحاظ اقتصادی برایمان مقرون ­به ­صرفه باشد. قیمت خرید تلویزیون به عواملی مانند برند، کشور سازنده، مدل تلویزیون، اندازه، امکانات و… بستگی دارد و برخی از تلویزیون‌­ها به دلیل سابقه و اعتبار بالای شرکت‌های سازنده از فروش بیشتری برخوردارند. از جمله برند سامسونگ، ال­ جی، پاناسونیک، سونی و برندهای نام آشنای دیگر که هر کس بر اساس بودجه و انتظارات خود دست به انتخاب می‌­زند. در این مقاله قصد داریم تا درباره خرید تلویزیون از بانه و نکات لازم مطالبی را ارائه کنیم.

از زمان اختراع تلویزیون تاکنون این وسیله همواره دچار تغییراتی شده است به نحوی که این تحولات باعث بالا رفتن کیفیت تصویر، اضافه شدن امکانات جدید، اندازه و… شده است و اضافه شدن قابلیت­‌های جدید موجب رضایت مصرف­‌کنندگان در سراسر جهان و ایران شده است. همچنین زمانی که ما برای مدیریت در هزینه تصمیم به خرید تلویزیون از بانه می‌گیریم می­‌دانیم قرار است وسیله‌­ای خریداری کنیم که تا چندین سال برایمان کار کند، بنابراین بهتر است از کیفیت بالا و فناوری جدید برخوردار باشد. از جمله تلویزیون‌­های ساخت جدید می‌توان به مدل تلویزیون­‌های نانوسل اشاره کرد. از جمله شرکت­‌هایی که از فناوری نانوسل در تلویزیون‌­های خود استفاده کرده ال­ جی می‌­باشد. این فناوری قادر است به صورت جداگانه و متمایز پیکسل­‌های تصاویر را نمایش ­دهد؛ در واقع این فناوری باعث می­‌شود تا تصاویر وضوح بالاتری در مقایسه با دیگر تلویزیون­‌ها داشته باشند. اگر قصد خرید تلویزیون ال­ جی را با این فناوری دارید مدل‌های NANO84، NANO86، NANO86، NANO90 و… را انتخاب کنید چون از جمله مدل‌هایی هستند که زاویه دید عالی را به بیننده می‌­دهند.

در ضمن فناوری نانوسل به طور انحصاری متعلق به شرکت ال­ جی می­‌باشد و در دیگر برندها نیست اما دیگر فناوری این شرکت OLED است و اگر بخواهید برای خرید تلویزیون از بانه در یکی از این دو نوع تلویزیون راحت‌تر تصمیم بگیرید باید با مزایا و معایب هر یک آشنا شوید. از دیگر مزیت­‌های­ تلویزیون‌­های نانو می­‌توان به پشتیبانی از فرمت­‌های Dolby Atoms وDolby Vision ، بهبود رنگ در طول موج رنگ‌­های اصلی، سازگاری با HLGوHDR10 و استفاده از فناوری Full Array Local Dimming اشاره کرد. همچنین قیمت آن در مقایسه با تلویزیون­‌های OLED بسیار مناسب است. از نقاط ضعف آن می‌­توان به یکنواختی خاکستری و مشکی نامناسب، کنتراست متوسط و رنگ مشکی خالص در محیط‌­های تاریک خاکستری را ذکر کرد اما این عیوب در مقابل مزایای بی‌شماری که دارد ناچیز است. تلویزیون OLED از جمله نمایشگرهای گران‌قیمت با فناوری متفاوت می‌­باشد که هر پیکسلی بدون وابستگی به پیکسل دیگر روشن و خاموش می­‌گردد که این مزیت آن را در رده بالاتری از تلویزیون نانوسل قرار می‌دهد و به دلیل پیچیده و پرهزینه بودن تکنولوژی ساخت پنل­‌های اولد از جمله تلویزیون­‌های گران‌قیمت بازار می‌­باشد.

شهر بانه بهترین مرکز برای خرید تلویزیون

این که کدام مدل را برای خرید تلویزیون  انتخاب کنید بستگی به میزان بودجه و انتظارات شما دارد. اما یکی دیگر از برندهای معروف کره‌­ای که در بازار ایران فروش خوبی دارد مربوط به خرید تلویزیون سامسونگ از سوی مصرف­‌کنندگان می­‌باشد. این شرکت متنوع‌­ترین مدل‌ها را تولید می­‌کند که دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند و جدیدترین و پیشرفته‌­ترین محصول آن مربوط به سری کیولد سامسونگ می­‌باشد که در سال۲۰۲۱  به بازار عرضه شد و دارای فناوری MINI LED است. کیولد فناوری سامسونگ و نانوسل فناوری ال­ جی دو محصول رقابتی در بازار هستند که با یکدیگر شباهت­‌هایی دارند اما دارای تفاوت­‌هایی نیز هستند؛ از جمله این که کنتراست و روشنایی کیولد سامسونگ بهتر از نانوسل است اما زاویه دید نانوسل بالاتر و گسترده­‌تر از کیولد سامسونگ می­‌باشد. به هرحال اگر قصد خرید تلویزیون در یکی از این دو نوع را دارید می­‌توانید با مقایسه جامع‌­تر این دو فناوری در مدل‌های مختلف نتیجه بهتری را بگیرید.

خرید تلویزیون ارزان از بانه یک انتخاب هوشمندانه برای خریداران این محصول می­‌باشد از طرفی در هر بازاری امکان فروش اجناس تقلبی یا معیوب وجود دارد خصوصاً اگر خرید اینترنتی داشته باشید. بنابراین در زمان خرید تلویزیون باید به مواردی توجه کنید تا متحمل ضرر نشوید. از جمله این که فروشگاهی را که برای خرید انتخاب می­‌کنید باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد زیرا این نماد نشان­‌دهنده تأیید امنیت و درست بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده از سوی یک مرکز معتبر می‌­باشد. همچنین داشتن این نماد برای خرید از هر فروشگاه اینترنتی موجب اطمینان خاطر مشتریان می­‌شود و فرقی نمی­‌کند که شما قصد خرید تلویزیون ارزان در تهران را داشته باشید یا بانه. از دیگر دلایلی که خرید تلویزیون از بانه را به شما پیشنهاد می­‌دهیم این است که بسیاری از شما متقاضی خرید تلویزیون سامسونگ یا ال­ جی هستید و به دلیل تحریم‌­ها و عقب­‌نشینی این دو شرکت تجاری در ارتباط تجاری با ایران، این اجناس به شکل قاچاقی وارد می­‌شوند اما بانه این گونه نیست و این اجازه را دارد تا به صورت قانونی کالاهای اصل و اورجینال وارد کند.

شهر بانه بهترین مرکز برای خرید تلویزیون

جمع­‌بندی:

فروشگاه اینترنتی خانگی ۲۴  از جمله فروشگاه‌های معتبر در بانه می‌­باشد که محصولات متنوعی را در زمینه فروش لوازم صوتی و تصویری و دیگر لوازم خانگی و دیجیتال در برندهای معتبر ارائه می­‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با قیمت­‌های ارزان و مناسب و همین‌ ­طور باکیفیت و اورجینال را دارید فروشگاه “خانگی ۲۴” با تضمین نمودن اصالت کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت این اطمینان را به شما می­‌دهد که خریدی مقرون­ به ­‌صرفه در ازای دریافت محصولی اصل را تجربه خواهید کرد. برای دیدن تمامی محصولات یا مشاهده مشخصات هر محصول می‌­توانید به سایت https://www.khanegi24.com مراجعه کنید و اگر سؤالی داشتید اعضای این مجموعه از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت پاسخگوی شما خواهند بود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.