تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 6640

شهاب حسینی با "حوض نقاشی" و اکبر عبدی با "قاعده‌بازی" می‌آید

شهاب حسینی با "حوض نقاشی" و اکبر عبدی با "قاعده‌بازی" می‌آید

شهاب حسینی با “حوض نقاشی” و اکبر عبدی با “قاعده‌بازی” می‌آید “طلا و مس”، “حوض نقاشی” و “قاعده بازی” از فردا فیلم‌هایی سینمایی تلویزیون می‌شوند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایشِ تلویزیون این هفته در بخش صحنه‌گران به مرور آثار «مهرداد میرکیانی» چهره‌پرداز ایرانی می‌پردازد. مهرداد میرکیانی طراح گریم سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک دیپلم در رشته‌ اقتصاد است. او فعالیت هنری را از سال ۱۳۶۲ به عنوان پژوهشگر با مجموعه مستند معماری ایرانی و چهره‌پردازی را سال ۱۳۶۳ زیرنظر «جلال معیریان» و «مسعود ولدبیگی» شروع کرد. فیلم سینمایی وکیل اول (جمشید حیدری) آغاز فعالیت سینمایی وی با عنوان چهره‌پرداز به حساب می‌آید.
از مهم‌ترین آثار مهرداد میرکیانی می‌توان به فعالیت در سریال “سه در چهار”، سریال “لیسانسه‌ها” و فیلم “آژانس شیشه‌ای” اشاره کرد.
وی این روزها بعد از سه دهه فعالیت یکی از چهره‌های شناخته شده و برتر در زمینه فعالیت خود است و بارها مورد تحسین و تقدیر جشنواره‌ها، منتقدان و سینماگران قرار گرفته است. در کلکسیون جوایز کسب شده توسط این هنرمند می‌توان به دریافت سه سیمرغ ..

شهاب حسینی با "حوض نقاشی" و اکبر عبدی با "قاعده‌بازی" می‌آید

"طلا و مس"، "حوض نقاشی" و "قاعده بازی" از فردا فیلم‌هایی سینمایی تلویزیون می‌شوند.

شهاب حسینی با "حوض نقاشی" و اکبر عبدی با "قاعده‌بازی" می‌آید – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایشِ تلویزیون این هفته در بخش صحنه‌گران به مرور آثار «مهرداد میرکیانی» چهره‌پرداز ایرانی می‌پردازد. مهرداد میرکیانی طراح گریم سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک دیپلم در رشته‌ اقتصاد است. او فعالیت هنری را از سال ۱۳۶۲ به عنوان پژوهشگر با مجموعه مستند معماری ایرانی و چهره‌پردازی را سال ۱۳۶۳ زیرنظر «جلال معیریان» و «مسعود ولدبیگی» شروع کرد. فیلم سینمایی وکیل اول (جمشید حیدری) آغاز فعالیت سینمایی وی با عنوان چهره‌پرداز به حساب می‌آید.

از مهم‌ترین آثار مهرداد میرکیانی می‌توان به فعالیت در سریال "سه در چهار"، سریال "لیسانسه‌ها" و فیلم "آژانس شیشه‌ای" اشاره کرد.

وی این روزها بعد از سه دهه فعالیت یکی از چهره‌های شناخته شده و برتر در زمینه فعالیت خود است و بارها مورد تحسین و تقدیر جشنواره‌ها، منتقدان و سینماگران قرار گرفته است. در کلکسیون جوایز کسب شده توسط این هنرمند می‌توان به دریافت سه سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «خون بازی»، «به نام پدر» و «قدمگاه»، دو تندیس زرین جشن خانه سینما برای فیلم‌های «یک بوس کوچولو» و «گیلانه» و چندی دیگر اشاره کرد.

تهیه‌کننده خوب، بد و معضل امروز تلویزیون/ چرا به برخی تهیه‌کنندگان ضعیف پشت سر هم کار می‌دهند؟گردشگری تلویزیونی با "علیرام نورایی" به گیلان رسید/ "صبح بخیر ایران" مرا به مردم نزدیک می‌کند

فیلم‌های قدمگاه، طلا و مس، بوفالو، مرگ ماهی، میهمان داریم، حوض نقاشی و قاعده بازی آثاری‌اند که با هنرمندی این چهره‌پرداز، به ترتیب از شنبه ۵ بهمن‌ماه تا جمعه ۱۱ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد باز پخش می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.