تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۵
کد خبر : 55523

شمار کاربران هارمونی او اس به ۷۰ میلیون رسید

شمار کاربران هارمونی او اس به ۷۰ میلیون رسید

شمار کاربران هارمونی او اس به ۷۰ میلیون رسیدهواوی رسیدن تعداد کاربران هارمونی او اس – Harmony OS به ۷۰ میلیون نفر را جشن گرفت. در حال حاضر این آپدیت برای نزدیک به ۱۰۰ مدل گوشی در دسترس است.
در ماه ژوئ..

کاربران هارمونی او اسشمار کاربران هارمونی او اس به ۷۰ میلیون رسید

هواوی رسیدن تعداد کاربران هارمونی او اس – Harmony OS به ۷۰ میلیون نفر را جشن گرفت. در حال حاضر این آپدیت برای نزدیک به ۱۰۰ مدل گوشی در دسترس است.

در ماه ژوئن سال جاری، مدیرعامل هواوی قول داد که کاربران ۱۰۰ مدل از گوشی‌های کمپانی، آپدیت پایدار هارمونی او اس را دریافت خواهند کرد. حالا بر اساس گزارش رسانه‌های چینی، این وعده در آستانه تحقق یافتن است.

کاربران در ماه آوریل امکان مهاجرت از اندروید به هارمونی او اس را پیدا کردند؛ ولی این روند از ابتدای ماه ژوئن تسریع شد. پس می‌توان گفت که رسیدن آمار کاربران این سیستم عامل به ۷۰ میلیون، تنها سه ماه زمان برد.

البته بخش عمده‌ی این آمار، به کاربران گوشی‌های هواوی و آنر در چین اختصاص دارد. هم‌اکنون Harmony OS به طور جهانی در دسترس قرار گرفته؛ اما روی تعداد اندکی از دستگاه‌های گلوبال نصب شده است.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل هارمونی ۲.۱ هواوی طی ماه آینده رسما معرفی خواهد شد

پیش‌بینی می‌شود در آینده، دستگاه‌های بیشتری به این جمع ۱۰۰ مدلی اضافه شوند؛ حتی گوشی‌های سری هواوی میت ۹ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند.

از طرف دیگر، هواوی هر چه از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا از کوچ کاربران به سمت برندهای دیگر جلوگیری کند. به عنوان مثال، اخیرا طرحی را به اجرا گذاشت و با دریافت مبلغی ناچیز از کاربران، حافظه داخلی گوشی‌های قدیمی آن‌ها را ارتقا داد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.