تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 54100

شعب بانک صادرات ایران آماده تحویل کارت یکپارچه بانکی و شناسایی به بازنشستگان کشوری

شعب بانک صادرات ایران آماده تحویل کارت یکپارچه بانکی و شناسایی به بازنشستگان کشوری

کافه دانش: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند برای دریافت کارت جدید یکپارچه خدمات بانکی و شناسایی به شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کارت تلفیقی خدمات بانکی و شناسایی بازنشستگان کشوری که ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات، مشخصات کامل‌تری از افراد از جمله تصویر صاحب حساب و شماره شبا …

کافه دانش: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند برای دریافت کارت جدید یکپارچه خدمات بانکی و شناسایی به شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنند.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کارت تلفیقی خدمات بانکی و شناسایی بازنشستگان کشوری که ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات، مشخصات کامل‌تری از افراد از جمله تصویر صاحب حساب و شماره شبا حساب روی آن درج شده و امکان احراز هویت فرد و ارائه خدمات بانکی را در شعب تسهیل می‌کند، پس از گذراندن مراحل آزمایشی به صورت گسترده توسط بانک صادرات ایران برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده و بازنشستگان این صندوق برای دریافت آن از شعب پنج ماه فرصت دارند.
این کارت که با هزینه بانک صادرات ایران برای اولین بار در استان ایلام به صورت آزمایشی صادر شد، نتیجه مطلوبی به همراه داشت و صدور آن برای یک میلیون و  ٢٠٠ هزار بازنشسته صندوق در دست اقدام است.
بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری برای دریافت آن باید به شعبه‌ بانک صادرات ایران که در آن حساب دارند مراجعه کننند.
ماه گذشته همزمان با افتتاح دو طرح مرکز اطلاعات و داده‌های (Data Center) صندوق بازنشستگی کشوری و «روایت‌خانه صبا» مرکز اسناد تاریخی و مدیریت دانش این صندوق، طی مراسمی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و‌ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از یکپارچه‌سازی کارت شناسایی و کارت بانکی بازنشستگان کشوری رونمایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.