تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۵:۴۸
کد خبر : 64458

شعاع حرکتی حیرت انگیز فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲؛ ۹۷۰ کیلومتر بدون توقف

شعاع حرکتی حیرت انگیز فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲؛ ۹۷۰ کیلومتر بدون توقف

شعاع حرکتی حیرت انگیز فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲؛ ۹۷۰ کیلومتر بدون توقف معمولا خودروها در واقعیت عملکرد ناامیدکننده‌تری نسبت به اعداد تبلیغاتی دارند اما فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲ استثنا است.
ما..

شعاع حرکتی حیرت انگیز فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲؛ ۹۷۰ کیلومتر بدون توقف

معمولا خودروها در واقعیت عملکرد ناامیدکننده‌تری نسبت به اعداد تبلیغاتی دارند اما فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲ استثنا است.

ماوریک از همان لحظه که به بازار آمد توجه همه را به خود جلب کرد. فورد میانه خوبی با خودروهای الکتریکی یا هیبرید ندارد ولی فورد ماوریک هیبرید نشان داد که هر کاری از آمریکایی‌ها برمی‌آید.

مشخصات فنی فورد ماوریک هیبرید ۲۰۲۲

ورد ماوریک هیبرید 2022

فورد ادعا کرده که ماوریک، اولین پیکاپ کاملا استاندارد با پیشرانه هیبرید است. موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری این پیکاپ همراه با موتور برقی، قدرت ۱۹۱ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. تمام قدرت قدرت تولیدی ماوریک از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب ۰-۱۰۰ فورد ماوریک ۷.۶ ثانیه است. فورد هنوز برنامه دقیقی برای مدل AWD سال ۲۰۲۲ این پیکاپ هیبرید ارائه نداده است.

ماوریک در نسخه پایه با قیمت به شدت رقابتی ۱۹,۹۹۵ دلار عرضه می‌شود و فورد در همان هفته اول فروش، ۳۶,۰۰۰ سفارش جدید را ثبت کرد. فراموش نکنیم که پیکاپ‌های هیبرید طرفداران زیادی دارند.

مصرف فورد ماوریک هیبرید در بزرگراه برابر ۵.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است و با باک بنزین بزرگ ۶۲ لیتری، انتظار می‌رود که توقف‌های زیادی برای سوخت گیری نداشته باشد. موضوع هایی جالب می‌شود که بدانید مصرف ترکیبی این خودرو فقط ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است. پس با هر باک، ماوریک می‌تواند حدود ۷۰۰ کیلومتر را طی کند اما اگر شعاع حرکتی موتور برقی را هم لحاظ کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

۹۷۰ کیلومتر رانندگی فقط با یک باک

ورد ماوریک هیبرید 2022

در تست‌های اولیه مشخص شد که مجموع شعاع حرکتی فورد ماوریک (باتری فول شارژ + باک پر) برابر ۸۰۵ کیلومتر است اما تست‌های واقعی حتی اعداد هیجان‌انگیزتری را نشان می‌دادند.

براساس ادعای یکی از خریداران این پیکاپ، خودرو او مسافت ۹۶۰ کیلومتر را بدون توقف برای سوختگیری یا شارژ باتری طی کرده است.

نمایندگان فورد ادعاهای این فرد را با عکس‌ها جاده‌ای و اطلاعات پشت نمایشگر ماوریک تطبیق دادند. او در این سفر حدود ۴۳۰ کیلومتر را با موتور برقی خود طی کرده بود که در این صورت، مصرف موتور بنزینی برابر ۵.۲ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد شد. بنابراین ادعای او می‌تواند درست باشد.

ورد ماوریک هیبرید 2022

افراد دیگری هم چنین موضوعاتی را در صفحات اینستاگرام یا باشگاه‌ مالکان خودروهای فورد بیان کرده بودند. پس می‌توان گفت که این موضوع منحصر به یک خودرو نمی‌باشد.

منبع :motor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.