تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 56120

شرکت مخابرات بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را تصویب کرد

شرکت مخابرات بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را تصویب کرد

شرکت مخابرات بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را تصویب کردشرکت مخابرات در جدیدترین جلسه خود بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را به منظور پیشرفت در حوزه تلفن ثابت به تصویب رسانده است.
م..

نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابتشرکت مخابرات بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را تصویب کرد

شرکت مخابرات در جدیدترین جلسه خود بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت را به منظور پیشرفت در حوزه تلفن ثابت به تصویب رسانده است.

مجمع عمومی عادی شرکت مخابرات به طور فوق‌العاده به تازگی و به منظور پیشرفت در زمینه تلفن ثابت، از بین بردن موانع و همچنین کمک به نهایی شدن شبکه ملی اطلاعات اقدام به تصویب بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت کرده است. لازم به ذکر است که گفته می‌شود درآمد حاصل از این طرح در حوزه‌های مذکور هزینه می‌شود.

هدف از تصویب بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت

نقش بسیار مهم حوزه تلفن‌های ثابت در گسترش زیرساخت‌های ارتباطات و همچنین کمک به نهایی شدن شبکه ملی اطلاعات از مهم‌ترین دلایل تهیه و تصویب این بسته تحت عنوان نحوه تنظیم هزینه‌های ماهانه تلفن ثابت بود. لازم به ذکر است در صورتی که نهادهای مربوطه با این طرح موافقت کنند تمام درآمدهای حاصل از آن به منظور پیشرفت و توسعه در حوزه تلفن ثابت و همچنین کمک به تکمیل شبکه ملی اطلاعات به کار گرفته خواهد شد. علاوه بر این مصوبه جدید شرکت مخابرات تنها در صورت تصویب ارکان ذی‌صلاح قابلیت اجرایی شدن را خواهد داشت و در غیر این صورت به مرحله اجرا نخواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.