تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 11553

شروع پخش فصل دوم "عصر جدید"

شروع پخش فصل دوم "عصر جدید"

شروع پخش فصل دوم “عصر جدید” زمان پخش فصل دوم مسابقه “عصر جدید” تلویزیون، مشخص شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم “عصر جدید” آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان ۱۳۹۸ اشاره کرده بود. جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم “عصر جدید” هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند.
البته که احسان علیخانی اعلام کرده که تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم “عصر جدید” بوجود می‌آید؟
فصل دوم “عصر جدید” ضبط خودش را از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسا..

شروع پخش فصل دوم "عصر جدید"

زمان پخش فصل دوم مسابقه "عصر جدید" تلویزیون، مشخص شد.

شروع پخش فصل دوم "عصر جدید" – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم "عصر جدید" آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان ۱۳۹۸ اشاره کرده بود. جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم "عصر جدید" هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند.

البته که احسان علیخانی اعلام کرده که تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید؟

فصل دوم "عصر جدید" ضبط خودش را از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسابقه تلویزیونی چند قسمت از مرحله اول فصل دوم "عصر جدید" در اسفندماه پخش می‌شود و ادامه آن هم قرار است در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود.

"روزگار" سریال جدید تلویزیون شد + عکسچه کار کنیم در تلویزیون برندسوزی نشود؟/ شرط دیرباز برای اجرای "دست‌فرمون"

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) وگروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.