تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 9086

شروع فصل جدید "شما و سیما" از ۱۸ بهمن

شروع فصل جدید "شما و سیما" از ۱۸ بهمن

شروع فصل جدید “شما و سیما” از ۱۸ بهمن برنامه تلویزیونی “شما و سیما” با تغییراتی در موسیقی و ویدئو گرافیک به آنتن برمی‌گردد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه “شما و سیما” با تغییراتی در موسیقی و ویدئو گرافیک در فضایی کاملاً ایرانی روی آنتن می‌رود.
برنامه “شما و سیما” از ۱۸ بهمن با تغییراتی در موسیقی تیتراژ و بخش‌های مختلف این برنامه و تیتراژ پایانی پخش خواهد شد، ملودی این برنامه با برداشت از ملودی ای که در سال‌های گذشته در برنامه “شما و سیما” استفاده می‌شد پایه‌ریزی و با آهنگسازی جدید محمد امیر ارجمند تولید شده است.
از دیگر تغییرات “شما و سیما” موشن‌گرافیک این برنامه است که شاهد تغییرات زیادی بوده و بسته‌های گرافیکی برنامه هم کاری از مسعود شکرنیا است.
“شما و سیما” به ارائه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف می‌پردازد و پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیر نمایشی و مصاحبه با عوامل و مردم از قسمت‌های گوناگون این برنامه است.
سریال “۸۷ متر” در ایستگاه پایانی/ پخش در سال آیندهلعیا زنگنه عید نوروز به تلویزیون برمی‌گرددیکی دیگر از تغییرات ا..

شروع فصل جدید "شما و سیما" از ۱۸ بهمن

برنامه تلویزیونی "شما و سیما" با تغییراتی در موسیقی و ویدئو گرافیک به آنتن برمی‌گردد.

شروع فصل جدید "شما و سیما" از 18 بهمن – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه "شما و سیما" با تغییراتی در موسیقی و ویدئو گرافیک در فضایی کاملاً ایرانی روی آنتن می‌رود.

برنامه "شما و سیما" از ۱۸ بهمن با تغییراتی در موسیقی تیتراژ و بخش‌های مختلف این برنامه و تیتراژ پایانی پخش خواهد شد، ملودی این برنامه با برداشت از ملودی ای که در سال‌های گذشته در برنامه "شما و سیما" استفاده می‌شد پایه‌ریزی و با آهنگسازی جدید محمد امیر ارجمند تولید شده است.

از دیگر تغییرات "شما و سیما" موشن‌گرافیک این برنامه است که شاهد تغییرات زیادی بوده و بسته‌های گرافیکی برنامه هم کاری از مسعود شکرنیا است.

"شما و سیما" به ارائه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف می‌پردازد و پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیر نمایشی و مصاحبه با عوامل و مردم از قسمت‌های گوناگون این برنامه است.

سریال "87 متر" در ایستگاه پایانی/ پخش در سال آیندهلعیا زنگنه عید نوروز به تلویزیون برمی‌گردد

یکی دیگر از تغییرات اخیر "شما و سیما" انعکاس بازتاب اخبار برنامه‌های تلویزیون در رسانه‌هاست که به صورت نریشن‌ و عکس خبرها در برنامه پخش می‌شود.

همچنین برای اصول زیبایی‌شناسی برنامه از نظرات کارشناسان و منابع گوناگون استفاده شده است.

برنامه "شما و سیما" با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارایه تصویری جامع‌تر از انواع تولیدات نمایشی و غیر نمایشی معاونت سیمای سازمان صداو سیما جمعه‌ها پیش از ظهر از شبکه یک پخش و شنبه‌ها از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.