تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲:۴۸
کد خبر : 7598

شرط قبولی جهاد از زبان شهید سلیمانی + فیلم

شرط قبولی جهاد از زبان شهید سلیمانی + فیلم

شرط قبولی جهاد از زبان شهید سلیمانی + فیلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۶ در ابلاغ مانور گردان‌های عملیات والفجر ۸ شرط قبولی جهاد رزمندگان را در میدان‌های نبرد بیان کرده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۶ در ابلاغ مانور گردان‌های عملیات والفجر ۸ شرط قبول شدن جهاد رزمندگان را در میدان‌های نبرد بیان کرد.
در ادامه می‌توانید صوت و متن سخنرانی سردار آسمانی را مشاهده کنید.

ما بعضی وقت‌ها زحمت که می‌کشیم، فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، واقعاً توجه نداریم که ما برای چه این کارها را می‌کنیم، یعنی یک مقدار داریم از معنویت فاصله می‌گیریم. در مورد معنویت هم من نمی‌گویم که کسی قرآن نمی‌خواند یا نماز نمی‌خواند، بحث این‌ها نیست بحث سر این است که توجه به هدف نداریم، توجه به تکلیف نداریم یعنی ما داریم یک کار مقدسی انجام می‌دهیم. آدم موقعی که به حج می‌رود مشغول مناسک حج است، تمام توجهش به این بُعد معنوی است یعنی هیچ توجهی به ابعاد دیگر مکه ندارد، به خرید ندارد، به چیز دیگر ندارد، همه توجهش به ابعاد خود کعبه و مکه و ه..

شرط قبولی جهاد از زبان شهید سلیمانی + فیلم

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۶ در ابلاغ مانور گردان‌های عملیات والفجر ۸ شرط قبولی جهاد رزمندگان را در میدان‌های نبرد بیان کرده است.

شرط قبولی جهاد از زبان شهید سلیمانی + فیلم – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۱۶ در ابلاغ مانور گردان‌های عملیات والفجر ۸ شرط قبول شدن جهاد رزمندگان را در میدان‌های نبرد بیان کرد.

در ادامه می‌توانید صوت و متن سخنرانی سردار آسمانی را مشاهده کنید.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی , سردار قاسم سلیمانی , دفاع مقدس ,

ما بعضی وقت‌ها زحمت که می‌کشیم، فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، واقعاً توجه نداریم که ما برای چه این کارها را می‌کنیم، یعنی یک مقدار داریم از معنویت فاصله می‌گیریم. در مورد معنویت هم من نمی‌گویم که کسی قرآن نمی‌خواند یا نماز نمی‌خواند، بحث این‌ها نیست بحث سر این است که توجه به هدف نداریم، توجه به تکلیف نداریم یعنی ما داریم یک کار مقدسی انجام می‌دهیم. آدم موقعی که به حج می‌رود مشغول مناسک حج است، تمام توجهش به این بُعد معنوی است یعنی هیچ توجهی به ابعاد دیگر مکه ندارد، به خرید ندارد، به چیز دیگر ندارد، همه توجهش به ابعاد خود کعبه و مکه و همه این‌ها جلب می‌شود. ما الآن در یک کاری هستیم که یک فریضه‌ای است از حج بالاتر مانند نماز، واقعاً مثل نماز که باید توجه باشد که مورد قبول خدا باشد یعنی آن اخلاص، آن توجه باشد که مورد قبول خدا باشد. در جهاد هم همین باید باشد. در جهاد اگر ما توجه به این مطلب نکنیم مثل مزدور قلمداد می‌شویم حالا این مکن است تشبیه خیلی سختی باشد اما اگر روی آن دقت نکنی واقعاً همین‌گونه است.

اولین فردی که لفظ "مدافعان حرم" را برای رزمندگان جبهه‌ی مقاومت به‌کار بردماجرای توسل شهید اندرزگو به حضرت فاطمه زهرا (س)

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.