تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 72715

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور در ۱۷ اردیبهشت

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور در ۱۷ اردیبهشت

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور در ۱۷ اردیبهشتشرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم در ۱۷ اردیبهشت اعلام شد. بهمن موتور شاسی بلند فیدلیتی پرایم را از ۱۷ اردیبهشت به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.
ش..

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور در ۱۷ اردیبهشت

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم در ۱۷ اردیبهشت اعلام شد. بهمن موتور شاسی بلند فیدلیتی پرایم را از ۱۷ اردیبهشت به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های پیش فروش محصولات خود قصد داد شاسی بلند فیدلیتی پرایم را در دو مدل ۵ و ۷ نفره با قیمت غیرقطعی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. مشتریان با مراجعه به سایت فروش بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط پیش فروش این شاسی بلند چینی را مشاهده می‌کنید:

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم – ۱۷ اردیبهشت

شرایط پیش فروش فیدلیتی پرایم

شرکت بهمن موتور در این طرح فروش فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) را با مبلغ پیش‌پرداخت ۳۹۰ میلیون تومان و تیپ ۲ (۷ نفره) آن را با مبلغ پیش‌پرداخت ۳۹۹ میلیون تومان به صورت پیش فروش در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی به بازار عرضه می‌کند. برای این طرح فروش سود مشارکت ۱۱ درصد و سود انصراف سالانه ۸ درصد در نظر گرفته شده است. همچنین این شاسی بلند با موعد تحویل هفته آخر مرداد ۱۴۰۱ به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.