تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 68579

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد. بهمن دیزل کامیون بهمن امپاور BD500 را به صورت نقدی و با قیمت قطعی ویژه اسفند به..

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد. بهمن دیزل کامیون بهمن امپاور BD500 را به صورت نقدی و با قیمت قطعی ویژه اسفند به بازار عرضه می‌کند.

شرکت بهمن دیزل در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد داد کامیون کشنده امپاور BD500 را به شکل نقدی و با قیمت قطعی از روز شنبه ۱۴ اسفند تا روز دوشنبه ۱۶ اسفند یا تا تکمیل ظرفیت به شکل اینترنتی و با ظرفیت محدود به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش بهمن امپاور BD500 در اسفند ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500

شرایط فروش کامیون کشنده بهمن امپاور BD500

در این طرح فروش کامیون کشنده تک محور امپارو BD500 (44 تن) با قیمت ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ سفید به مشتریان عرضه می‌شود. شرکت بهمن دیزل دیزل در این طرح فروش سود انصراف سالانه ۱۳ درصد و جریمه تاخیر در تحویل ماهانه ۲.۵ درصد را در نظر گرفته است. این کامیون در هفته دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است کامیون کشنده تک محور امپارو BD500 (44 تن) از پیشرانه کامینز (CUMMINS) بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۵۰۰ اسب بخار را به تولید برساند. همچنین قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.