تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 57682

شرایط فروش نقدی و قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد

شرایط فروش نقدی و قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد

شرایط فروش نقدی و قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شدقیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس را در مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده..

قیمت هایما اس 7 پلاسشرایط فروش نقدی و قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد

قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس را در مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت هایما S7 پلاس را در مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که قیمت این کراس اوور مونتاژی چینی بازار ایران نسبت به شهریورماه افزایش قیمت ۳۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است. ایران خودرو هایما نیوفیس را طی فروش فوق‌العاده با قرعه کشی به‌زودی به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه جزئیات قیمتی این خودرو را مشاهده می‌کنید:

قیمت هایما اس ۷ پلاس در مهر ۱۴۰۰

قیمت قطعی هایما S7 پلاس از ۶۴۰ میلیون تومان در شهریورماه به ۶۷۵ میلیون تومان در مهر ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد که از افزایش قیمت ۳۵ میلیون تومان این کراس اوور مونتاژی بازار ایران حکایت دارد.

شرایط فروش نقدی بدون محدودیت

ایران خودرو در نظر دارد خودرو هایما S7 پلاس توربوشارژ را بدون محدودیت و بدون قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه کند. بر این اساس، این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ تا زمان تکمیل ظرفیت با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. هایما اس ۷ پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.