تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 72433

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطرشرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد. در این طرح پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۷ سقف قرمز اتوماتیک به بازار عرضه می‌شون..

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد. در این طرح پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس TU5 و پژو ۲۰۷ سقف قرمز اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوق العاده محصولات خود قصد دارد به مناسبت عید فطر خودروهای پژو پارس سال سفارشی ELX، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ سقف قرمز اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای را از روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. در این طرح، روش قرعه کشی وجود داشته و همانند گذشته تمام شرایط و ضوابط اجرا خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه عید فطر را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش محصولات ایران خودرو – ویژه عید فطر

شرایط فروش محصولات ایران خودرو

در این طرح فروش فوق العاده عادی و ویژه مادران، خودرو پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P با قیمت ۲۰۸ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۹۰۰ تومان، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت ۱۸۵ میلیون و ۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پژو پارس TU5 با قیمت ۱۷۶ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان، پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز MC با موتور TU5P با قیمت ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان و پژو ۲۰۷i دستی سقف شیشه ای با قیمت ۲۳۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها نیز ۳ ماهه خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.