تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
کد خبر : 73247

شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد

شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد

شرایط فروش ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد؛ فروش فوری و پیش فروش در سامانه یکپارچهشرایط فروش ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد. این طرح برای اولین بار در سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار می‌..

برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چه شرایطی لازم است ؟ در این خبر تمامی شرایط موردی نیاز برای خرید خودرو برای شما اعلام می شود.

ایران خودرو شرایط فروش خود را در این سامانه برای اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد. این اولین بار است که ایرانخودرو محصولات خود را در سامانه ایرانکار بفروش می رساند ، این سامانه توسط وزارت صمت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده راه اندازی شده است .

جزئیات فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۱

گفتنی است ایران خودرو نیز طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات خود را برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده و قرار است که در دو مرحله برخی از محصولات خود را روانه بازار کند. لازم به ذکر است که یکی از این طرح‌ها به صورت عادی و دیگری برای حمایت از جوانی و جمعیت است.

متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت Sale.iranecar.com/public/home نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. مدت و مهلتی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است یک هفته خواهد بود. همان‌طور که گفتیم در این طرح دو مرحله فروش و پیش فروش را خواهیم داشت که طرح فروش با قیمت قطعی و طرح پیش فروش با قیمت غیرقطعی است.

 

از جمله شرایط فروش با قیمت قطعی این است که ۹ خودروی ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه به دست مشتریان خواهد رسید. این خودروها عبارتنداز: پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، سورن پلاس مدل ۱۴۰۰ و رانا پلاس مدل ۱۴۰۰.

همچنین در پیش فروش غیر قطعی قرار شده ۱۳ خودروی این شرکت با مواعد تحویل مختلف تحویل مشتریان داده شود. آن دسته از خودروهایی که تا شهریور الی آذرماه ۱۴۰۱ به دست مشتریان خواهد رسید عبارتنداز: پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P، پارس سال سفارشی با موتور XU7P، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای.

همچنین آن دسته از خودروهایی که تا مهر الی آذر به دست مشتریان خواهند رسید عبارتنداز: سورن پلاس، دنا پلاس توربو دستی، تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته و رانا پلاس. از طرفی دو خودروی مونتاژی هایما S7 پلاس اتوماتیک و هایما S5 پلاس اتوماتیک نیز در آبان الی دی ماه سال جاری تحویل برندگان خواهد شد.

شما چه نظری در مورد شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو در سامانه ایران کار دارید؟ حتما نظرات خود را در زیر همین پست بنویسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.