تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 59791

شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰؛ وانت کارا و کاپرا ۲

شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰؛ وانت کارا و کاپرا ۲

شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰؛ وانت کارا و کاپرا ۲شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح کاپرا ۲، وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین با قیمت ق..

محصولات بهمن موتورشرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰؛ وانت کارا و کاپرا ۲

شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح کاپرا ۲، وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد پیکاپ وانت‌های کاپرا ۲، وانت کارا ۲۰۰۰ سی سی تک کابین و دو کابین را از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶ شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ یا تا زمان تکمیل ظرفیت به فروش برساند. این خودروها به صورت فروش نقدی با قیمت قطعی و به شکل اینترنتی (تعداد محدود) به بازار عرضه خواهند شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن موتور در آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری محصولات بهمن موتور – آبان ۱۴۰۰

در این طرح فروش نقدی وانت کارا تک کابین با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان، وانت کارا دو کابین ۲۶۹ میلیون تومان و کاپرا ۲ با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند وانت کارا را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقرآبی سفارش دهند، اما کاپرا ۲ فقط در رنگ سفید قابل سفارش خواهد بود. این خودروها در هفته چهارم آذرماه ۱۴۰۰ به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.