تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 57369

شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰

شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰

شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو رانا پلاس مجهز به سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعت را از روز پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ به..

شرایط فروش رانا پلاسشرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰

شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در ۱ مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. ایران خودرو رانا پلاس مجهز به سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعت را از روز پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ به صورت تحویل فوری به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد رانا پلاس سقف شیشه ای با موتور TU5P و گیربکس ۶ سرعت دستی را با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه با روش قرعه کشی از روز پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ تا روز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ به مشتریان عرضه کند. در این طرح فروش همان شرایط و ضوابط قرعه کشی گذشته فعال خواهد بود. در ادامه جزئیات شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما در مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش رانا پلاس با سقف پانوراما – ۱ مهر ۱۴۰۰

شرایط فروش رانا پلاس

ایران خودرو در این طرح فروش رانا پلاس سقف شیشه ای با گیربکس ۶ دنده را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و خاکستری با قیمت مصوب فروش ۱۹۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۲۳ تومان به متقاضیان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودرو سه ماهه بوده و تاریخ فک رهن و چاپ سند نیز یک سال پس از دریافت خودرو اعلام شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.