تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
کد خبر : 64955

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین – دی ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین – دی ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین – دی ۱۴۰۰ شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین در دی ۱۴۰۰ اعلام شد. گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ به صورت فروش فوری به..

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین – دی ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین در دی ۱۴۰۰ اعلام شد. گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ به صورت فروش فوری به بازار عرضه می‌کند.

گروه بهمن در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ را با فرمان هیدرولیک و با تجهیزات داخلی جدید از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ تا زمان تکمیل ظرفیت به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات این طرح فروش را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جدید وانت کارا تک کابین و دوکابین

شرایط فروش جدید وانت کارا

در این طرح فروش وانت کارا تک کابین تیپ ۴ با قیمت مصوب ۲۵۰ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۴۴ تومان و وانت کارا دو کابین تیپ ۴ با قیمت ۲۶۸ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۴۴ تومان به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این خودروها در رنگ سفید و مدل ۱۴۰۰ با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید به فروش می‌رسند.

برای این طرح فروش سود انصراف سالانه ۱۳ درصد و جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد در نظر گرفته شده است. همچنین موعد تحویل نیز هفته دوم اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.