تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 67661

شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 در بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 در بهمن ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 در بهمن ۱۴۰۰صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 خود در بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

صنایع خودروساز..

شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 در بهمن ۱۴۰۰

صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 خود در بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

صنایع خودروسازی ایلیا طی سال‌های اخیر خدمات خوبی به مشتریان داده است و توانسته جایگاهی هر چند کوچک از بازار را تصاحب کند. امروز نمایندگی این گروه خودروسازی، کیان موتور شرایط فروش محصولات جدید این شرکت را اعلام کرده است.پ

شرایط فروش جدید شاسی بلند آفرودی دایون Y5 اعلام شد

بر اساس جدول منتشر شده توسط کیان موتور، قرار است که خودروی دایون Y5 با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شود. نماینده فروش و خدمات پس از فروش این گروه خودروسازی همچنین اعلام کرده که پیش پرداخت خرید این خودرو ۴۶۶ میلیون تومان خواهد بود. (در این طرح به مشارکت کنندگان سود مشارکت ۱۵ درصد و به متقاضیان انصرافی ۱۲ درصد تعلق می‌گیرد.)

قیمت نهایی دایون Y5 در این طرح فروش مشخص نیست و گفته شده در زمان صدور دعوتنامه قیمت نهایی اعلام می‌گردد. می‌توانید این شاسی بلد دو دیفرانسیل را در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری خریداری کنید. لازم به ذکر است برای ثبت نام و مشارکت در این طرح می‌توانید هم اکنون به وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا مراجعه فرمائید.

فروش دایون Y5

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.