تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 70766

شرایط فروش ایران خودرو – فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش ایران خودرو – فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش ایران خودرو – فروردین ۱۴۰۱شرایط فروش ایران خودرو در فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد. ایران خودرو در این طرح خودروهای خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۳، پژو پارس، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به بازار عرضه می..

شرایط فروش ایران خودرو – فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش ایران خودرو در فروردین ۱۴۰۱ اعلام شد. ایران خودرو در این طرح خودروهای خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۳، پژو پارس، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به بازار عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد خودروهای خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۳، پژو پارس سال، پژو پارس ELX، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را از روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. این طرح به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. در همین راستا مشتریان می‌توانند با مراحعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراحل پیش ثبت نام اولیه برای شرکت در قرعه کشی را انجام دهند. در این طرح فروش تمام شرایط و ضوابط قرعه کشی همانند طرح‌های قبل اجرا خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش ایران خودرو در فروردین ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش ایران خودرو در ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش ایران خودرو

در این طرح فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچ بک سقف شیشه‌ای با قیت ۱۸۱ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان، پژو پارس سال با موتور XU7p با قیمت ۱۸۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان، پژو پارس ELX با موتور TU5 با قیمت ۲۱۱ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان، رانا پلاس با موتور TU5 و سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته دستی با قیمت ۲۲۸ میلیون و ۲۹۶ هزار ۷۰۰ تومان و پژو ۲۰۷ i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز با موتور TU5P با قیمت ۳۱۸ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسند. همچنین موعد تحویل این خودروها ۳ ماهه اعلام شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.