تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۱
کد خبر : 62559

شرایط فروش اقساطی FMC SX5 و FMC 511 فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد

شرایط فروش اقساطی FMC SX5 و FMC 511 فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد

شرایط فروش اقساطی FMC SX5 و FMC 511 فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شدشرایط فروش اقساطی فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح فروش خودروهای FMC SX5 و FMC 511 با اقساط ۲۴ ماهه به بازار عرضه می‌شون..

شرایط فروش اقساطی FMC SX5 و FMC 511 فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح فروش خودروهای FMC SX5 و FMC 511 با اقساط ۲۴ ماهه به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت فردا موتورز در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد خودروهای FMC SX5 و FMC 511 را با اقساط ۲۴ ماهه ویژه آذر ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات فروش این دو خودرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز – آذر ۱۴۰۰

کراس اوور FMC SX5

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

در این طرح فروش مشتریان می‌توانند کراس اوور FMC SX5 را با پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی سه مرحله‌ای و با ۲۴ قسط ۱۳ میلیون تومانی خریداری کنند. فرداموتورز برای این کراس اوور قیمت فروش ۷۴۹ میلیون تومانی را در نظر گرفته است. این خودرو دارای گارانتی ۵ ساله و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و ظرف مدت ۹۰ روز نیز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

سدان FMC 511

شرایط فروش اقساطی فردا موتورز

فردا موتورز در این طرح سدان FMC 511 را نیز با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان و با ۲۴ قسط ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به مشتریان عرضه می‌کند. این خودرو ظرف مدت ۱۲۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است اقساط هر دو خودرو در این طرح فروش بدون کارمزد دریافت خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.