تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 72153

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطرشرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطر اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ چینی KMC T8 را به شکل اقساطی در اردیبهشت ماه به بازار عرضه می‌کند.
شرکت کرمان موتور در ..

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه عید فطر اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ چینی KMC T8 را به شکل اقساطی در اردیبهشت ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش اقساطی محصولات خود قصد دارد پیکاپ چینی KMC T8 را به شکل اقساطی از ۶ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسب عید فطر به بازار عرضه کند. در ادامه می‌توانید جزئیات شرایط فروش اقساطی کی ام سی تی ۸ ویژه عید فطر را مشاهده کنید:

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 – اردیبهشت ۱۴۰۱

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8

کرمان موتور در این طرح فروش برای پیکاپ کی ام سی تی ۸ قیمت مصوب ۹۱۷ میلیون تومان را در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند این پیکاپ چینی را با پیش‌پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان یا ۴۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت اقساطی ۱۸ و ۳۰ ماهه خریداری کنند.

این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری به فروش می‌رسد. کرمان موتور برای تاخیر در تحویل خودرو جریمه ۳ درصد ماهیانه را در نظر گرفته است. سند این خودرو نیز تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند. همچنین این پیکاپ چینی با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.