تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۴۴
کد خبر : 72124

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطرشرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر اعلام شد. کرمان موتور در این طرح فروش شاسی بلند جک اس ۵ جدید را به شکل اقساطی به مشتریان عرضه خواهد کرد.
شرکت..

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر اعلام شد. کرمان موتور در این طرح فروش شاسی بلند جک اس ۵ جدید را به شکل اقساطی به مشتریان عرضه خواهد کرد.

شرکت کرمان موتور که به عنوان نماینده محصولات چینی جک در بازار ایران محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قصد دارد شاسی بلند چینی جک اس ۵ فیس لیفت را به صورت اقساطی از تاریخ ۶ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ویژه عید فطر به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش اقساطی جک اس ۵ فیس لیفت ویژه عید فطر را مشاهده می کنید:

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت – اردیبهشت ۱۴۰۱

شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت

قیمت مصوب جک اس ۵ فیس لیفت در این طرح فروش ۹۳۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند این شاسی بلند چینی جدید را با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان یا ۵۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت اقساطی ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری کنند.

این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک به فروش می‌رسد. همچنین وضعیت سند این خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود و جریمه تاخیر در تحویل نیز ۳ درصد ماهیانه در نظر گرفته شده است. ضمن این که این شاسی بلند با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.