تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 60730

شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰

شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰

شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد. کرمان موتور کراس اوور جک اس ۳ را به صورت اقساطی در آبان ۱۴۰۰ به بازار عرضه می‌کند.
شرکت کرمان..

فروش اقساطی جک S3شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰

شرایط فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد. کرمان موتور کراس اوور جک اس ۳ را به صورت اقساطی در آبان ۱۴۰۰ به بازار عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات چینی جک در ایران قصد دارد کراس اوور جک اس ۳ را به صورت اقساطی ۱۲ ماهه یا ۲۴ ماهه با موعد تحویل ۶۰ روزه کاری از ۱۵ آبان تا ۲۵ آبان ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش اقساطی جک اس ۳ کرمان موتور در آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش اقساطی جک S3 – آبان ۱۴۰۰

فروش اقساطی جک S3

شرکت کرمان موتور در این طرح فروش برای جک اس ۳ قیمت مصوب ۵۲۸ میلیون تومان را در نظر گرفت است. البته مشتریان برای خرید این خودرو به شکل اقساطی باید حدود ۳۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت، بپردازند. این خودرو با اقساط ۱۲ ماهه یا ۲۴ ماهه عرضه می‌شود و فاصله بین هر دو قسط نیز ۳ ماه در نظر گرفته شده است. کرمان موتور این کراس اوور چینی را با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند مدل ۱۴۰۰ این خودرو را در رنگ‌های سفید و مشکی سفارش دهند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.