تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
کد خبر : 71397

شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اتومات اکسلنت اسپرت – فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اتومات اکسلنت اسپرت – فروردین ۱۴۰۱

شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اتومات اکسلنت اسپرت – فروردین ۱۴۰۱شرکت مدیران خودرو به مناسبت ماه رمضان، اقدام به فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اکسلنت اسپرت کرده است. جزئیات این طرح را در ادامه بخوا..

شرایط فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اتومات اکسلنت اسپرت – فروردین ۱۴۰۱

شرکت مدیران خودرو به مناسبت ماه رمضان، اقدام به فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ اکسلنت اسپرت کرده است. جزئیات این طرح را در ادامه بخوانید.

شرکت مدیران خودرو یکی از شرکت‌های موفق در زمینه مونتاژ خودروهای چینی است و به تازگی به مناسبت ماه رمضان فروش اقساطی خودروی محبوب خود، ام وی ام ایکس ۳۳ اتومات اکسلنت اسپرت را با پرداخت تنها ۲۵ درصد پیش پرداخت آغاز کرده است.

فروش اقساطی ام وی ام ایکس ۳۳ آغاز شد

از جمله پرفروش ترین و محبوبترین کراس اوورهای بازار ایران، MVM X33 است که تاکنون در چهار نسل مختلف در ایران به تولید رسیده است. ام وی ام ایکس ۳۳ اکسلنت اسپرت تازه‌ترین نسل از این خودروی چینی است که مجهز به امکاناتی نظیر حسگرهای دنده عقب، گارد محافظ سپر جلو و عقب، رکاب جانبی و تودوزی چرم قهوه‌ای خواهد بود.

فروش اقساطی ام وی ام ایکس 33

همان‌طور که گفتیم با سپری شدن حدود نیمی از ماه رمضان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو تصمیم گرفته تا از خودروی کراس اوور جدید خود با نام MVM X33 AT Excellent Sport رونمایی کند. در بخشنامه این کمپانی پیش فروش اقساطی این خودرو در دو طرح عادی و جایگزینی به فروش می‌رسد.

طرح عادی فروش این محصول نسل چهارمی شامل خودروهای مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است و مشتریان می‌توانند حداکثر برای خودروهای مدل ۱۴۰۰ معادل ۲۵ و ۷۵ درصد و برای خودروهای مدل ۱۴۰۱ نهایتا ۳۵ تا ۶۵ درصد پیش پرداخت واریز کنند. قیمت نقدی خودروی مذکور چه در مدل ۱۴۰۰ و چه در مدل ۱۴۰۱ ۶۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و تنها تفاوتی که در این دو مدل مشاهده می‌شود، میزان پیش پرداخت آنها است.

فروش اقساطی ام وی ام ایکس 33

مدیران خودرو برای بازپرداخت اقساط ام وی ام ایکس ۳۳ اکسلنت اسپرت حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۶۰ ماه در نظر گرفته و نرخ سود بازپرداخت آنها ۲۱ درصد خواهد بود. میزان سود انصراف و سود سود تأخیر نیز در این طرح ۱۲ درصد محاسبه شده است. موعد تحویل این خودروها به متقاضیان حدود ۴۵ روز پس از انجام مراحل است.

طرح جایگزینی نیز بدین ترتیب است که می‌توانید این کراس اوور جذاب را با مدل ۱۴۰۱ و با پیش پرداخت ۲۵ تا نهایتا ۷۵ درصدی خریداری کنید. نرخ سودی که در این طرح اخذ می‌شود تفاوتی با طرح عادی ندارد و همان ۲۱ درصد محاسبه خواهد شد. اقساط خودروها نیز یک تا پنج ساله است و تمامی مشتریانی که از سال ۱۳۹۰ به بعد یکی از محصولات این کمپانی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند در طرح جایگزینی شرکت کنند. موعد تحویل ۴۵ روزه در اینجا نیز صدق می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.